شناسهٔ خبر: 67604921 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هلاکت دو نظامی صهیونیست در پاسخ به شهادت رزمنده حزب‌الله

حزب الله در پاسخ به ترور پهپادی یک رزمنده اش، پادگان نفح در جولان اشغالی سوریه، مقر فرماندهی لشکر ۲۱۰ جولان را با موشک گراد کاتیوشا هدف قرار داد. در این عملیات حزب الله دو نظامی صهیونیست کشته شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، پهپاد مسلح و متجاوز نظامیان صهیونیست به خودرویی در منطقه صبوره در مسیر دمشق به لبنان در خاک دمشق حمله کرد در این حمله یاسر نمر قرنبش یکی از رزمندگان حزب الله به شهادت رسید. حزب الله در پاسخ به این حمله تروریستی با ده‌ها موشک گراد کاتیوشا مقر فرماندهی لشکر ۲۱۰ جولان در پادگان نفح در جولان اشغالی سوریه را هدف قرار داد. در جریان این عملیات تهاجمی حزب الله رسانه‌های رژیم صهیونیستی به کشته شدن دو نظامی صهیونیست اعتراف کردند.
همچنین حزب الله تصاویر، پهپاد شناسایی هدهد از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه را منتشر کرد، در تصاویر منتشر شده حزب الله، پهپاد شناسایی هدهد با عبور از سامانه‌های پدافند هوایی و موشکی ارتش رژیم صهیونیستی، بر فراز پایگاه‌ها و پادگان‌های ارتش این رژیم پرواز و اقدام به ضبط تصاویر بسیار مهم از این پادگان‌های حساس کرده است، جالب اینکه پادگان کیلع، نفح و یردن نظامیان صهیونیست در جولان اشغالی سوریه مهمترین و پیشرفته‌ترین پادگان‌های پدافند موشکی و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی هستند همچنین حزب الله ۲۹ خرداد ماه امسال هم تصاویری از مراکز نظامی و حساس صهیونیست‌ها در بندر حیفا، دومین شهر بزرگ شمال سرزمین‌های اشغالی را منتشر کرده بود، انتشار این تصاویر باعث انتقاد شدید از عملکرد ارتش رژیم صهیونیستی و وحشت صهیونیست‌ها از اشراف اطلاعاتی حزب الله شده است.

<div id="video-display-embed-code_11302987"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4280292/11302987?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما