شناسهٔ خبر: 67604819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برادران سارق طلا در پارسیان دستگیر شدند

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی پارسیان از شناسایی و دستگیری ۲ برادر سارق طلا از یک منزل مسکونی در یکی از محلات این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سرهنگ محمد رستمی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت طلای منزل در یکی از محلات پارسیان و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و گشت زنی‌های هدفمند در محل‌های وقوع سرقت، ۲ سارق را شناسایی و در یک عملیات پلیسی در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهار کرد: متهمان دستگیر شده که ۲ برادر بودند، در بازجویی فنی پس از مواجه شدن با مدارک و مستدات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و معترف شدند که طلاها را پس از سرقت در شهرستان کنگان استان بوشهر به فروش رسانده‌اند.

رستمی با بیان این که تلاش ماموران برای کشف طلاهای مسروقه و دستگیری مالخر ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

نظر شما