شناسهٔ خبر: 67604621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

در دهه اول محرم؛

مسابقه پیامکی زندگی با آیه‌ها در زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در راستای ترویج معارف دینی و قرآنی مسابقه پیامکی زندگی با آیه‌ها در دهه اول محرم به‌صورت روزانه در زنجان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام علی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: ماه محرم فرصت مناسبی برای ترویج و تبلیغ معارف دینی و قرآنی است، از همین‌رو به واسطه اجرای موفق طرح آیه‌های زندگی در ماه رمضان این طرح در ماه محرم نیز اجرا می‌شود.

وی گفتمان‌سازی و رواج مفاهیم قرآنی در زندگی تک‌به‌تک مردم را از اهداف این طرح برشمرد و گفت: طرح ملی مسطور یعنی سطر به سطر زندگی با آیه‌های قرآنی، به گونه‌ای که آیه‌های قرآن به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای ترویج معارف دینی و قرآنی مسابقه پیامکی زندگی با آیه‌ها در دهه اول محرم به‌صورت روزانه در زنجان برگزار می‌شود، افزود: این مسابقه به همت اداره امور قرآنی زنجان و در بستر پرس لاین برگزار می‌شود.

یوسفی افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند با مطالعه و حفظ آیات منتخب روزانه در این مسابقه شرکت کنند، این مسابقه با هدف بازخوانی بیشتر آیات محرم طراحی شده است و مراکز قرآنی که بتوانند بیشترین مخاطب را به این مسابقه دعوت کنند، هدیه ویژه تبرکی دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با توجه به اهمیت طرح زندگی با آیه‌ها تاکید کرد: این مسابقه تا دهم محرم و روز عاشورا ادامه داشته و آیات مربوطه در کانال اداره امور قرآنی زنجان به‌صورت روزانه ارسال می‌شود، اضافه کرد: مهلت شرکت در مسابقه و ارسال پاسخ تا اذان ظهر روز بعد است.

وی تصریح کرد: این مسابقه ویژه استان زنجان است و لینک مسابقه و نتایج آن در کانال اداره امور قرآنی به آدرس telavat_zn@ اعلام خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: جوایز این مسابقه یک عدد پک عتبه مقدسه، دو عدد سنگ انگشتری حرم امام حسین (ع) و دو عدد سنگ انگشتری حرم حضرت ابوالفضل (ع) است و به قید قرعه روزانه به پنج نفر که پاسخ درست ارسال کنند، اهدا خواهد شد.

نظر شما