شناسهٔ خبر: 67604545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ورزشکاران ماهنشانی ۷۵ مدال رنگارنگ کسب کردند

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهنشان گفت: پارسال ورزشکاران ماهنشانی ۷۵ مدال رنگارنگ در رشته‌های مینی‌فوتبال، کشتی، کاراته، کنگ‌فو، نینجوتسو و کیک‌بوکسینگ کسب کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، اسکندری‌پور گفت: ورزشکاران ماهنشانی موفق به کسب ۷۵ مدال ارزشمند در رشته‌های مینی‌فوتبال، کشتی، کاراته، تکواندو، کونگ‌فو، نین‌جوتسو و کیک‌بوکسینگ شدند.

وی با اشاره به اینکه در سال قبل تعداد ۱۵ تیم به مسابقات استانی اعزام شدند، افزود: حاصل کار ورزشکاران کسب ۱۲ مدال طلا، ۱۲ نقره و ۱۴ برنز بود که از این تعداد ۱۰ طلا، ۹ نقره و هشت برنز سهم بانوان و دو طلا، سه نقره و ۶ برنز سهم آقایان بود.


رئیس اداره ورزش و جوانان ماهنشان با اشاره به اینکه تیم‌های اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور نیز نتایج بسیار خوبی کسب کردند، ادامه داد: کسب ۱۱ مدال طلا، ۱۴ نقره و ۱۲ برنز عملکرد ورزشکاران شهرستان ماهنشان در این سطح بود.

وی افزود: بانوان ورزشکار با کسب ۱۱ طلا، ۱۳ نقره و ۹ برنز و آقایان با کسب یک نقره و سه برنز، افتخارات ارزشمندی را برای ورزش شهرستان به ارمغان آوردند.

اسکندری پور با تأکید براینکه ۱۴ نفر نیز در قالب تیم استان به مسابقات کشوری اعزام شده بودند، گفت: کسب مقام قهرمانی تیم مینی‌فوتبال منتظران مهدی (عج) انگوران به عنوان نماینده استان در مسابقات قهرمانی کشور افتخار بزرگی برای شهرستان ماهنشان و استان زنجان بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهنشان ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۴۳ خانه ورزش در روستا‌های شهرستان ماهنشان وجود دارد که به تجهیزات ورزشی از قبیل تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت و شطرنج مجهز شده‌اند.

نظر شما