شناسهٔ خبر: 67604416 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون شهردار اصفهان خبر داد

رشد و ارتقای کیفیت خدمات ترافیکی و کاهش معضلات محدوده بازار اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری بین‌بخشی و مشارکت هیئت امنای بازار اصفهان موجب رشد و ارتقای کیفیت خدمات ترافیکی و کاهش معضلات موانع محدوده بازار اصفهان و میدان امام خمینی (ره) شده است.

صاحب‌خبر -

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری بین‌بخشی و مشارکت هیئت امنای بازار اصفهان موجب رشد و ارتقای کیفیت خدمات ترافیکی و کاهش معضلات موانع محدوده بازار اصفهان و میدان امام خمینی (ره) شده است.

وی موفقیت طرح جلوگیری از تردد موتورسیکلت در بازار این کلان‌شهر را حاصل مشارکت ذی‌نفعان، همکاری و همدلی بین‌بخشی و حمایت مسئولانه سازمان‌ها و نهادهای دولتی دانست و افزود: همراهی قوه قضائیه به‌ویژه معاون دادستان در حقوق عامه عامل دستیابی به اهداف اجرایی این طرح بود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با تاکید بر تداوم و پیگیری رفع نواقص این طرح و استمرار آن تاکید کرد: با تخصیص بودجه و مشارکت عمومی و طبق برنامه‌ریزی مجموعه‌ای از طرح‌های نرم‌افزاری و مدیریتی ترافیک در محدوده بازار و میدان امام خمینی (ره) اجرا خواهد شد تا علاوه‌بر رونق کسب و کار شرایط قابل قبولی برای این محدوده ارزشمند تاریخی شهر مهیا شود.

حق‌شناس اجرای طرح محدوده ترافیک و تقویت حمل‌ونقل همگانی توجه به فضای کالبدی متکی به پیاده‌محوری را از اقدامات مکمل و توسعه دهنده در این محدوده عنوان کرد و گفت: حرکت به سوی حمل‌ونقل پاک و غیرآلاینده از جمله دوچرخه و اسکوتر و کاهش هزینه‌های این الگوهای حمل‌ونقلی می‌تواند نقش مؤثری در گسترش استفاده از این تجهیزات در جابه‌جایی‌های شهری داشته باشد.

نظر شما