شناسهٔ خبر: 67603843 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

لحظه انهدام ایستگاه «استارلینک» ارتش اوکراین با بمبهای روسی - اکو

اقتصاد ایران: وزارت دفاع روسیه تصاویری از لحظه انهدام ایستگاه ماهواره‌ای استارلینکِ ارتش اورکراین در منطقه زاپروژیا را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه با انتشار تصاویری اعلام کرد که چتربازان ارتش روسیه در شبه‌جزیره کریمه، با پرتاب بمب یک سکوی رباتیک و یک ایستگاه ماهواره‌ای استارلینک نیروهای مسلح اوکراین را در اورخوف در منطقه زاپروژیا را منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه دیروز سه‌شنبه نیز با صدور بیانیه ای به جزئیات ادامه عملیات ویژه نظامیان این کشور در اوکراین در طول ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص ادامه داد: واحدهای یگان غرب بر مواضع سودمندتری تسلط یافتند؛ کی یف در منطقه تحت مسئولیت این یگان ۴۲۰ نیروی نظامی از دست داد.

این بیانیه اضافه می کند: نیروهای مسلح روسیه محل نشست کاری ستاد فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین را با سلاح های دقیق مورد اصابت قرار دادند؛ هدف حمله به صورت کامل محقق شد.

مسکو در ادامه خاطرنشان کرد: کی یف بیش از ۴۲۰ پرسنل نظامی، ۲ دستگاه هویتزر دی-۳۰ و یک سلاح ضد تانک «راپیر» را در منطقه عملیاتی یگان مرکز از دست داده است.

بیانیه مذکور در ادامه افزود: یگان های شمال نیروهای روسیه ۹ ضدحمله را دفع کردند، تلفات نیروهای مسلح اوکراین در این محور به ۳۱۰ نظامی رسید.

برچسب‌ها:

نظر شما