شناسهٔ خبر: 67603815 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

عضو هیئت رئیسه مجلس: تعامل و همراهی نمایندگان با قوه قضاییه به نفع مردم است

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان‌ اینکه امیدواریم تعامل قوای مقننه و قضاییه در مجلس دوازدهم نیز ادامه داشته باشد گفت: همراهی و همگامی نمایندگان با قوه قضاییه به نفع مردم است.

صاحب‌خبر -

محمد رشیدی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد اظهار کرد: عزم جدی برای مبارزه با فساد به ویژه مفاسد اقتصادی در دستگاه قضا وجود دارد و این موضوع قابل مشاهده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس دوازدهم افزود: در این سال‌ها به‌طور مشهودی یک نظم و انتظام جدی در قوه قضاییه و دستگاه‌های منتسب به آن شکل گرفته است.

وی با اشاره به انتظارات ملت ایران از قوه قضاییه در اجرای عدالت گفت: مردم ایران هر زمان که طعم شیرین عدالت را می‌چشند دلبستگی‌شان به نظام و انقلاب بیشتر می‌شود.

رشیدی با بیان اینکه دستگاه قضا در مباحث مالی و بودجه‌ای باید بیشتر مورد حمایت قرار بگیرد بیان داشت: مجلس یازدهم در برنامه هفتم و بودجه تلاش کرد از قوه قضاییه حمایت کند و تعامل خوبی بین مجلس و قوه قضاییه وجود دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان گفت: امیدواریم تعامل قوای مقننه و قضاییه در مجلس دوازدهم نیز ادامه داشته باشد چرا که همراهی و همگامی نمایندگان با قوه قضاییه به نفع مردم است.

 

انتهای پیام/

نظر شما