شناسهٔ خبر: 67603778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تعداد بیمه شدگان اجباری تامین اجتماعی استان مرکزی ۹ درصد افزایش یافت

اراک - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: تعداد بیمه شدگان اجباری تحت پوشش این نهاد در استان با افزایش ۹ و ۷۷ صدم درصدی در اردیبهشت ماه امسال به ۴۷۹ هزار و ۲۵۳ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

علیرضا حسینی روز چهارشنبه به مناسبت هفته تامین اجتماعی در گفت و گو با ایرنا، افزود: تعداد افراد تحت پوشش این نهاد هم با ۶ و ۴۷ صدم درصد افزایش به یک میلیون و ۸۲ هزار و ۹۳۷ نفر رسیده است.

وی بیان کرد: تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش این نهاد در اردیبهشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه قبل، ۶ و ۹۷ صدم درصد افزایش یافت و به ۳۶۲ هزار و ۵۴ نفر رسید.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: هم‌اکنون ۲ هزار و ۹۰۵ نفر در این استان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند که این تعداد نسبت به مدت مشابه قبل هشت و نیم درصد کاهش یافته است.

حسینی عنوان کرد: بیمه شدگان زیرمجموعه حرف و مشاغل استان مرکزی هم در اردیبهشت ماه امسال به ۴۳ هزار و ۴۵۹ نفر رسید که نشان از افزایش ۱۰ و ۲۹ صدم درصدی نسبت به مدت مشابه قبل است.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص برنامه‌های هفته تامین اجتماعی در استان مرکزی گفت: بازدید از کارخانه‌ها و بررسی مشکلات بیمه‌ای این واحدها به صورت میدانی، نشست با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، ملاقات بیماران مراکز تامین اجتماعی، دیدار مسئولان، برگزاری میز خدمت در مصلی‌های نماز جمعه، اجرای برنامه‌های فرهنگی و مسابقه، بخشی از این برنامه‌ها است.

۱۹ تا ۲۵ تیرماه به عنوان هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است.

نظر شما