شناسهٔ خبر: 67603755 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

ماموستا ملاجنید کرمی در گفت وگو با تقریب:

جهان اسلام هرچه سریع‌تر در مسئله غزه ورود پیدا کند

امام جمعه شهر شاهو گفت: باید هرچه سریع‌تر جهان اسلام در مسئله غزه ورود پیدا کند و اجازه ندهد بیش از این خون بی‌گناهان بیشتری در فلسطین و غزه به این سادگی ریخته شود.

صاحب‌خبر -
ماموستا ملاجنید کرمی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب در سخنانی ضمن ابراز تأسف از سکوت جهانیان در قبال جنایات صهیونیست‌ها در سخنانی عنوان داشت: ماه‌های متمادی است که مردم غزه و فلسطین توسط رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی قتل عام می‌شوند ولی افسوس که در مقابل این همه جنایت بشری هیچ کشوری به معنای درست و واقعی از مردم غزه حمایت نکرد به جز ایران و محور مقاومت.

امام جمعه شهر شاهو در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: بی‌شک تا زمانی که امت اسلام در قبال مسئله فلسطین که امروز به عنوان مهم‌ترین مسئله جهان اسلام شناخته می‌شود همین سیاست دو پهلو را دنبال کنند ملت فلسطین و غزه از یوغ این آدم کشان رهایی نخواهند یافت.

این عالم اهل سنت در ادامه عنوان داشت: متأسفانه انتظار ما از جهان اسلام این بود که در قبال این ظلم بزرگ سکوت نکنند و دست به تقابل و واکشن در مقابل صهیونیست ها بزند.

امام جمعه شهر شاهو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه راه حل غزه تنها در جهان اسلام قابل حل است، اظهار کرد: از سوی دیگر به عینه می‌بینیم که مجامع حقوق بشری که همواره صدای دفاع از حقوق بشرشان گوش جهانیان را کر کرده است در مقابل قتل عام زنان و کودکان و مردم غزه سکوتی مرگبار پیشه کرده اند.

ماموستا کرمی در ادامه سخنان خود با اشاره به ورود محور مقاومت به میدان مبارزه با رژیم صهیونیستی و دیگر همدستانش، عنوان کرد: این روزها شاهدیم که محور مقاومت با کمترین امکانات ولی با عزم راسخ در مقابل دشمن صهیونیست با صلابت در حال دفاع و مبارزه است.

وی افزود: با این حال برخی از سران کشورهای اسلامی در مسئله فلسطین و غزه به خاطر منافع شخصی خویش و کشورشان سکوت پیشه ساخته‌اند که این سیاست مایه شرمسازی برای این دست کشورهای مسلمان است.

امام جمعه شهر شاهو تصریح کرد: ما به عنوان یک مسلمان همان گونه که در روایات آمده است اگر در مقابل فریاد دادخواهی برادر دینی مان سکوت پیشه کنیم گناه بزرگی مرتکب شده‌ایم و باید در مسلمانی خود شک کنیم، بنابراین باید هرچه سریع‌تر جهان اسلام در مسئله غزه ورود پیدا کند و اجازه ندهد بیش از این خون بی‌گناهان بیشتری در فلسطین و غزه به این سادگی ریخته شود.

انتهای پیام/

نظر شما