شناسهٔ خبر: 67567712 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

ماموستا ملاعباس محمودی در گفت وگو با تقریب:

رژیم صهیونیستی تنها با مردم غزه و فلسطین دشمن نیست، بلکه تمام مسلمین را دشمن خود می داند

امام جمعه شهر بانه وره گفت: رژیم صهیونیستی در عمل نشان داده است که تنها با مردم غزه و فلسطین دشمن نیست، بلکه تمام مسلمین را دشمن خود می داند.

صاحب‌خبر -
ماموستا ملاعباس محمودی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب در سخنانی اظهار داشت: موسم انتخابات به پایان رسید و اکنون زمان کار برای کشور و ملت است.
 
امام جمعه شهر بانه وره ادامه داد: بنابراین انتظار داریم که منتخب مردم با تمام توان خود و با استفاده از نیروهای متعهد و مجرب در مسیر ارتقاء این نظام اسلامی کوشا باشد.
 
این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هنوز مسئله غزه و جنایات صهیونیست ها استمرار دارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه سکوت مجامع جهانی و حتی کشورهای اسلامی در طول این مدت باعث تشدید جنایات صهیونیست ها علیه مردم غزه شده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه امروز اولین و مهمترین موضوع جهان اسلام؛ غزه و فلسطین می باشد، تصریح کرد: طبق آمارهای رسمی روزانه شاهد به شهادت رسیدن تعداد زیادی از مردم غزه و فلسطین به دست نیروهای اسرائیلی هستیم که بی شک این جنایات با چراغ سبز کشورهای اروپایی، غربی و به ویژه آمریکا انجام می شود.
 
ماموستا محمودی تصریح کرد: تداوم این جنایات می تواند منطقه را وارد یک جنگ فراگیر نماید که اولین کسانی که از آن آسیب می بینند کشورهای اسلامی هستند، لذا سکوت سران اسلامی در مقابل جنایات صهیونیست ها به نوعی یک خودزنی محسوب می شود.
 
امام جمعه شهر بانه وره گفت: رژیم صهیونیستی در عمل نشان داده است که تنها با مردم غزه و فلسطین دشمن نیست، بلکه تمام مسلمین را دشمن خود می داند بنابراین هرچه قدر سکوت سران اسلامی در برابر صهیونیست ها طولانی تر شود، جهان اسلام در مقابل تجاوزگری های رژیم جعلی اسرائیل ضعیف تر می شوند، لذا مسلمین باید برای حل این مشکل بزرگ در جهان اسلام یک تصمیم درست و عملی بگیرند.
 
این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: فلسفه صهیونیسم جهانی مبارزه با اسلام و انزوای هرچه بیشتر مسلمین می باشد، بنابراین تا زمانی که مسلمانان به وحدت عملی نرسند همچنان این وضعیت بر یکایک مسلمانان حاکم خواهد بود.
 
انتهای پیام/

نظر شما