شناسهٔ خبر: 67603473 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

تلاش برای توانمندسازی و صلاحیت حرفه‌ای معلمان مدارس غیردولتی

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: طی بازدیدهای میدانی اندک مدارسی که تخلف می‌کنند طبق قانون تخلفات شهریه، با آن‌ها برخورد می‌شود.

صاحب‌خبر -

احمد محمودزاده افزود: امسال تغییرات اساسی در شهریه متناسب با ماده ۱۵ و ۱۶ اجرا شد و افزایش کف مبلغ شهریه، توازن بین کف و سقف شهریه و کنترل سقف شهریه انجام شد که خیلی از مدارس غیردولتی براساس شهریه اعلامی آموزش و پرورش حرکت می کنند اما طی بازدیدهای میدانی، اندک مدارسی که تخلف می‌کنند طبق قانون تخلفات شهریه با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه محوری‌ترین کار سازمان که بحث داغ امروز است در نظر گرفتن سه مرحله برای نیروی انسانی مدارس غیردولتی است عنوان کرد: توانمندسازی و صلاحیت حرفه‌ای مدارس غیردولتی انجام شده تا معلمان کارت صلاحیت حرفه‌ای بگیرند. همچنین تلاش کردیم معلمان مدارس غیردولتی ساعت کاریشان مانند مدارس دولتی آموزش و پرورش انجام شود و در پی آن براساس مصوبه مجلس ساعت تدریس معلمان ۳۰ ساعته شد و تدابیری نیز برای پرداخت این حقوق از سوی موسسان انجام شده است.

وی اظهار کرد: در نهایت امسال بحث بیمه تکمیلی معلمان پیگیری و انجام شد؛ سازمان مدارس غیردولتی با قدرت کار خود را انجام می‌دهد و در آینده هم روند پیشرفت کارهای خود را نشان می‌دهد.

نظر شما