شناسهٔ خبر: 67603328 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پوشش برنامه‌های هیئت‌های مذهبی از طریق اپلیکیشن شاد/ پخش فیلم و سریال در شاد

شهره دانشیار

مدیر محصول شاد از تدارک برنامه‌های اپلیکیشن شاد ویژه اوقات فراغت و مناسبت ماه محرم خبر داد و گفت: پوشش برنامه‌های هیئت‌های مذهبی، هیئت‌های دانش‌آموزی در سراسر کشور از طریق اپلیکیشن شاد انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

خشایار فهیم در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در تابستان امسال اپلیکیشن شاد برنامه‌های متنوعی برای بچه‌ها تدارک دیده که برخی از آن‌ها مناسبتی و برخی به واسطه اوقات فراغت فصل تابستان است گفت: یکی از بخش‌های ویژه و مهم، تقارن تابستان و ماه محرم است که در واقع برنامه پوشش هیئت‌های مذهبی، هیئت‌های دانش‌آموزی در سراسر کشور و فضای محتواهای مربوط به ماه محرم است که از اول محرم آغاز و تا اربعین حسینی ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه به واسطه این بخش پویش‌های مختلف، محتواهای مختلف، پخش زنده هیئت‌های مذهبی و انواع تعامل‌ها با مخاطبان در نظر گرفته شده است افزود: از دیگر بخش‌های اهمیت دار، بحث سرگرمی و پرشدن بخشی از اوقات‌فراغت دانش‌آموزان به واسطه دیدن محتواهای جذاب مثل فیلم و سریال‌های مختلفی است که برای بچه‌ها جذاب بوده است.

مدیر محصول کانال شاد با بیان اینکه در قسمت فیلم و سریال شاد محتواهای متنوع در نظر گرفته شده ادامه داد: این محتواها همیشه در دسترس بچه ها بوده و هست و به صورت خاص در تابستان محتواهای جدیدتری را رونمایی می‌کنیم.

فهیم با بیان اینکه برای فصل تابستان محتواهای به روزی در نظر گرفته شده است گفت: یکی از بخش‌های اهمیت‌دار اکران انیمیشن «گانورا» در شاد است که این انیمیشن بعد از استقبال خوب در سینما، در پخش فیلم و سریال شاد قرار گرفته و دانش‌آموزان می‌توانند این فیلم را تماشا کنند.

وی اظهارکرد: در مراکز مختلفی که قصد اکران فیلم‌های متنوعی که روی پرده سینما و یا فیلم‌هایی که تولید شده‌اند را دارند و در حال حاضر در پرده سینما نیستند لیستی از فیلم‌ها تدارک دیده شده که در مدرسه‌ها، کانون‌های فرهنگی، مکان‌هایی که امکان اکران فیلم را دارند می‌توانند درخواست خود را ارسال و در قالب اکران فیلم‌های سیار برای معلمان و مدیران دسترسی داده می‌شود که در مرکز خود فیلم را اکران کنند.

انتهای پیام

نظر شما