شناسهٔ خبر: 67603324 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

قرارداد بین حجت کریمی و بیرانوند امضا شد!

ورزش سه

مدیرعامل سابق استقلال و دروازه‌بان سابق پرسپولیس امروز سوء تفاهمات را در دادسرای فرهنگ و رسانه برطرف کردند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

ساعتی پیش حجت کریمی مدیریت عامل سابق باشگاه استقلال و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش سابق پرسپولیس با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه (ناحیه ۳۵) به سوء تفاهم بین خود پایان داده و با یکدیگر به صلح و آشتی رسیدند.

هواداران فوتبال دوره پرتلاطمی در باشگاه پرسپولیس و البته استقلال را به خاطر می‌آوردند که حجت کریمی به دنبال جذب گلر ملی‌پوش فوتبال ایران و پرسپولیس برای شروع پر قدرت فصل نقل و انتقالات در سال گذشته بود که این مسئله شایعات و مسائل زیادی را در پی داشت و هواداران دو تیم همچنان درباره آن صحبت می‌کنند.

اخیرا این مسئله باعث ایجاد حاشیه‌هایی و آغاز یک جنگ لفظی رسانه‌ای بین طرفین شده بود؛ جایی که علیرضا بیرانوند درباره شرایط باشگاه استقلال و پرداخت‌های عجیب و غریب به خودش صحبت کرده بود و حجت کریمی در واکنش این حرف‌ها را تکذیب کرد و از عبارتی برای توصیف برخی صحبت‌ها در مذاکرات استفاده کرد که بسیار واکنش برانگیز شد.

این مسئله باعث شد که طرفین دست به شکایت از یکدیگر بزنند؛ هم علیرضا بیرانوند از حجت کریمی شکایت کرد و هم حجت کریمی از طریق وکلایش بابت صحبت‌‎های خلاف واقع بیرانوند را تحت شکایت قانونی خود قرار داد. 

این فعل و انفعال به حضور امروز این دو نفر در دادسرای فرهنگ و رسانه منجر گردید و بنابرآنچه که پیش‌بینی می‌شد، سرپرست دادسرا و بازپرس پرونده از طرفین درخواست صلح و سازش کردند که درنهایت این اتفاق رخ داد؛ بنابراین علیرضا بیرانوند و حجت کریمی با یکسال تاخیر در دفتر سرپرست ناحیه ۳۵ برگه تازه‌ای را امضا کردند که البته بی‌شباهت به توافق امضا نشده فی مابین در تابستان داغ سال گذشته بود.

حجت کریمی در اینباره می‌گوید با مساعدت سرپرست دادسرای ناحیه ۳۵ تهران جناب آقایی و همچنین دکتر درگاهی بازپرس این پرونده سوء تفاهم ایجاد شده بین اینجانب و آقای علیرضا بیرانوند رفع گردید و باتوجه به سوء تفاهماتی که از صحبت‌های اینجانب شده بوده، این مسئله امروز به صورت کامل تمام شد. 

در ادامه حضور این دو فرد فوتبالی در دادسرا صورتجلسه‌ای بین طرفین و البته و کلایشان با عنوان صلح و سازش به صورت کامل مورد پذیرش قرار گرفت و درنهایت موضوع به پایان رسید؛ بنابراین امروز بیرانوند و حجت کریمی قرارداد تازه‌ای را با هم امضا کردند؛ اگرچه در این بین بحث‌های دیگری درباره مذاکرات سال گذشته و البته آینده بیرانوند در فصل جدید نیز به صورت دوستانه مطرح شد. 

کریمی پس از استعفا از سمت مدیریت استقلال از سمت پیشین خود در فدراسیون کشتی نیز کنار رفت و فعلا فعالیت خاصی در حوزه ورزش ندارد و به عنوان یک چهره موفق اقتصادی کار‌های خود را دنبال می‌کند. در عین حال بیرانوند در تب و تاب انتخاب تیم آینده و تصمیم نهایی مهمی است که پر سر و صداترین خبر نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در این تابستان خواهد بود؛ حتی اگر او تصمیم داشته باشد در پرسپولیس به کار خود ادامه بدهد.

نظر شما