شناسهٔ خبر: 67602584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد؛

لزوم تشکیل قرارگاه رسانه‌ای در استان همدان

حجت‌الاسلام «شعبانی» با اشاره به تشکیل قرارگاه رسانه‌ای در استان همدان، گفت: رسانه‌ها برای حل مشکلات استان، بر یک موضوع خاص وحدت داشته باشند و از مسئولان مطالبه کنند.

صاحب‌خبر -

لزوم تشکیل قرارکاه رسانه‌ای در استان همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان جمع اصحاب رسانه و فعالان رسانه‌ای استان، اظهار داشت: حضور در این جمع مایه امیدواری و سرور است. افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات به همت و تلاش اصحاب رسانه و ستادهای انتخاباتی رقم خورد.

وی با بیان اینکه امیدواریم دولت چهاردهم در تحقق وعده‌ها و حل مشکلات اقتصادی موفق باشد، افزود: با حضور مدیران با نشاط، جوان، انقلابی، کارآمد و متخصص در استان، امیدوار هستیم تا شاهد رشد استان باشیم. متاسفانه آنطور که باید خصوصا در بین مسئولان، رسانه جدی گرفته نشده است. در بیان مطالب در مسائل مختلف نگاه سیاسی نداشته و ندارم و آنچه مهم است، حل مشکلات استان و رفع دغدغه مردم است.

وی اضافه کرد: باورم بر این است که مشکلات موجود قابل حل است اما در نحوه مدیریت‌ها و بروکراسی در ادارات نیازمند اصلاحاتی هستیم. در اوایل دولت سیزدهم به شهید رئیسی عرض کردم که برای رفع مشکلات، باید نسبت به ساختارهای موجود تدبیر داشته باشید. رسانه‌ها برای حل مشکلات استان، بر یک موضوع خاص وحدت داشته باشند و از مسئولان مطالبه کنند

امام جمعه همدان با تاکید براینکه مشکل مسکن در استان باید حل شود و تفاوتی بین دولت‌ها و مسئولان برای این موضوع وجود ندارد، تصریح کرد: برای مردم مسائل و رویکردهای سیاسی مهم نیست، مهم حل مشکلات معیشتی و اقتصادی است. بارها در جلسات مختلف نسبت به نیازهای این شهر موضوعاتی را مطرح کردم، اما برای موفقیت نیازمند همراهی همه رسانه‌ها و مطالبه از مسئولان هستیم

شعبانی با تاکید براینکه خانه مطبوعات از رسانه‌ها حمایت کند، متذکر شد: بین تهمت و مطالبه تفاوت وجود دارد و در مطالبه‌گری باید نسبت به لایه‌های مخنلف مطلع باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما