شناسهٔ خبر: 67602468 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئیس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی:

تمهيدات پليس راهور در دهه اول ماه محرم در آذربايجان شرقي

صاحب‌خبر -
تمهيدات پليس راهور در دهه اول ماه محرم در آذربايجان شرقي
خبرگزاری آریا-رئیس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی ضمن عرض تسلیت ایام محرم از شهروندان خواست نکات ایمنی ترافیکی را در شب های محرم رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگوار تصادفات رانندگی نباشیم.

به گزارش خبرنگار آریا در تبریز؛سرهنگ "فریدون قنبر زاده" در تشریح خبر فوق گفت: در ایام محرم عزاداران حسینی تا پاسی از شب بیرون هستند و بیشتر به صورت پیاده تردد می نمایند، از طرفی پوشیدن لباسهای مشکی که به احترام شهادت آقا اباعبدالله الحسین (ع) و ماه محرم استفاده می شود محدودیت هایی را در دید راننده ها بخصوص در شب هنگام ایجاد می کند لذا در هنگام عبور از عرض خیابان احتیاط لازم را داشته باشند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: عابرین پیاده برای دیده شدن سعی کنند از محل هایی که روشنایی کافی دارد عبور کرده و هنگام عبور از عرض خیابان، چراغ تلفن همراه خود را روشن کرده و به راننده ها علامت دهند. تا خطر تصادفات عابر پیاده به حداقل برسد.

سرهنگ "قنبرزاده" ادامه داد: در برخی از میادین با توجه به اجرای مراسم عزاداری، محدودیت هایی در تردد وسائط نقلیه در سطح شهر های استان خواهیم داشت. فلذا شهروندان با صبر و حوصله از مسیر های جایگزین تردد نموده و با پلیس همکاری های لازم را داشته باشند.

این مقام انتظامی از رانندگان درخواست کرد: با توجه به تردد عابرین پیاده در شب هنگام:سیستم روشنایی وسیله نقلیه را بررسی و در معابر با سرعت مطمئنه حرکت نمایند و همچنین با توجه به افزایش سقف دیه در این ایام، حتماً بیمه وسیله نقلیه را از نظر تاریخ اعتبار آن بررسی و در صورت لزوم، تمدید نمایند. و رانندگانی که به هردلیلی مشمول محرومیت از رانندگی هستند از اقدام به رانندگی به جد پرهیز نمایند.

ایازی خبرگزاری آریا در تبریز

نظر شما