شناسهٔ خبر: 67602456 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

عکس | تکذیب یک ادعای عجیب درباره کاپیتان استقلال

برخلاف ادعای برخی رسانه ها، سیدحسین حسینی راهی کمپ مرحوم حجازی نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نخستین تمرین استقلال برای آغاز فصل جدید در شرایطی برگزار شد که جای کاپیتان آبی ها در کمپ مرحوم حجازی خالی بود. سیدحسین حسینی که در هفته های اخیر با شایعات و برخی فشارها مواجه بوده، در این جلسه تمرینی حضور نداشت.

به گزارش ورزش سه، اما در آخرین ساعات شب گذشته، ویدیویی از سیدحسین حسینی در کمپ حجازی منتشر شد که او را در حال گرفتن عکس یادگاری با چند هوادار نشان می دهد. چند رسانه در شرح این ویدیو نوشته بودند که کاپیتان استقلال پس از اتمام تمرین تیم، راهی کمپ حجازی شده و به صورت انفرادی به تمرین پرداخته است.

اما پیگیری ها سه نشان می دهد که برخلاف ادعای رسانه ها و چند خبرنگار حوزه استقلال، این ویدیو قدیمی بوده و مربوط به فصل گذشته است و حسینی نیز روز گذشته برای انجام تمرین، راهی کمپ حجازی نشده است.

2052271

در شرایطی که حسینی به عنوان بهترین گلر فصل قبل انتخاب شد و عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیم داشت، اما استقلال هنوز موضع گیری خاصی درخصوص وضعیت و شرایط کاپیتان خود نداشته و در اقدامی عجیب و قابل تأمل نیز اقدام به جذب یک گلر خارجی کرده که این موضوع با اعتراض هواداران همراه شده است.

حسینی اکنون کاملا در وضعیتی متفاوت با شرایط فصل قبل قرار دارد. در حالیکه که تابستان سال قبل انتقاداتی بابت عملکرد کاپیتان آبی ها به او وارد شد حتی او استوری درباره جدایی از تیم منتشر کرد، نهایتا در تیم ماندگار شد و اکنون که هواداران استقلال همگی خواستار حفظ سیدحسین هستند، او شرایط نامشخصی دارد و باشگاه استقلال نیز برخلاف خواسته و تمایل هواداران پیش می رود و هیچ تلاشی برای حل مشکلات حسینی انجام نداده است.

258 258

نظر شما