شناسهٔ خبر: 67602207 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

استقلال برنده می‌شد، سمیعی ۱۰۰ میلیون، ۱۰۰ میلیون پاداش می‌گرفت! / سند اختصاصی خبرورزشی

سندی که به دست خبرورزشی رسیده است، مبالغ پاداش به اعضای باشگاه استقلال را نشان می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی آخرین پولی که استقلال در قالب قرارداد به بازیکنان و مربیان این تیم داد، همان پولی بود که علی خطیر بدون اطلاع احمد شهریاری پرداخت کرد و در نهایت هم منجر به کودتای شبانه علیه او شد.

شهریاری اعتقاد داشت هلدینگ بهتر است در هفته‌های پایانی به جای پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد، به آبی پوشان پاداش‌های سنگین بدهد اما در کمال تعجب همین پاداش‌های پرداخت شده برای سه پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان از مبلغ قرارداد مربیان و بازیکنان کسر شد، البته غیر از جواد نکونام که در قرارداد خود بند پاداش بازی به بازی داشت. استقلال بعد از کودتا علیه خطیر، ۵ بازی در لیگ برتر انجام داد که در ۴ بازی برنده شد و مقابل‌ نساجی تن به توقف داد و قهرمانی را به پرسپولیس اهدا کرد.

از این ۴ بازی فقط بازی با پیکان چون منجر به قهرمانی نشد، پاداش نداشت و در ۳ بازی دیگر، مربیان و بازیکنان و اعضای تیم روی هم ۱۳ میلیارد تومان پاداش گرفتند. نکته عجیب اما پرداخت پاداش ۳۰۰ میلیون تومانی به سرپرست موقت باشگاه بود. حتی آتیلا حجازی هم که موفق به اخذ مجوز برای نشستن روی نیمکت استقلال نشد، برای هر بازی صد میلیون تومان پاداش گرفت اما از همه عجیب تر پرداخت پاداش ۱۰۰ میلیون تومانی به سرپرست موقت استقلال است که قطعا سازمان بازرسی به آن ورود خواهد کرد.

سند پاداش

استقلال برنده می شد، سمیعی ۱۰۰ میلیون، ۱۰۰ میلیون پاداش می گرفت! / سند اختصاصی خبرورزشی

استقلال برنده می شد، سمیعی ۱۰۰ میلیون، ۱۰۰ میلیون پاداش می گرفت! / سند اختصاصی خبرورزشی

استقلال برنده می شد، سمیعی ۱۰۰ میلیون، ۱۰۰ میلیون پاداش می گرفت! / سند اختصاصی خبرورزشی

اگرچه زمان مدیریت آجورلو هم مدیران استقلال برای خودشان پاداش می‌نوشتند و اعضای هیات مدیره و معاونت‌ها پاداش می‌گرفتند اما علی خطیر وقتی به استقلال آمد، پرداخت پاداش به مدیرعامل، مدیران و اعضای هیات مدیره را ممنوع کرد. او اعتقاد داشت مگر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گل می‌زنند یا پاس گل می‌دهند که باید پاداش بگیرند؟

با رفتن خطیر، نام سرپرست موقت باشگاه در لیست پاداش قرار می‌گیرد و او در هر بازی ۱۰۰ میلیون تومان به خودش پاداش می‌دهد!

معلوم نیست مالی باشگاه استقلال روی چه حسابی این پاداش را به سمیعی پرداخت کرده است؟ آیا مصوبه هیات مدیره برای این پرداخت‌ها صادر شده که در این صورت باید از اعضای هیات مدیره پرسید با چه منطقی اجازه دادند ۳۰۰ میلیون تومان پاداش در ۳ بازی نصیب سرپرست موقت شود؟

هرچند از هیات مدیره‌ای که کودتا را امضا کرد هیچ چیز بعید نیست اما قطعا سازمان بازرسی به این موضوع ورود خواهد کرد.

البته احتمالا حالا که لیست پاداش‌های ۴ میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومانی فهرست ۵۹ نفره استقلال بابت بردن گل گهر سیرجان در خبرورزشی منتشر شده، سرپرست موقت  باشگاه با فشار رسانه‌ها و نهادهای نظارتی  تصمیم به برگرداندن پول می‌گیرد، همان طور که اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال بعد از لو رفتن نفری ۲۰ هزار دلار پاداش، پول را پس دادند اما جا دارد از سرپرست موقت باشگاه استقلال این سوال پرسیده شود اصلا چرا این پول را گرفتید؟

نظر شما