شناسهٔ خبر: 67601713 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

ارسال ۱۰۰ اثر به فراخوان «تجربه‌نگاری خانواده بزرگ جامعة الزهرا»

الیاسی از ارسال بیش از صد تجربه به دبیرخانه چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا (س) خبرداد و گفت: مهلت ثبت تجربه در فراخوان «تجربه‌نگاری خانواده بزرگ جامعة الزهرا (س)» تا ۳۱ شهریور تمدید شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، فهیمه الیاسی در گفت‌وگویی، با اشاره به فراخوان «تجربه‌نگاری خانواده بزرگ جامعةالزهرا (س)» از سوی دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا (س)، عنوان کرد: این فراخوان اواخر دی ۱۴۰۲ اعلام شد و تا کنون بیش از صد تجربه به دبیرخانه ارسال شده است.
 
دبیر اجرایی گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا (س) به برگزاری کارگاه تجربه نگاری مجازی از سوی مرکز آموزش آزاد و مهارتی اشاره کرد و گفت: در این کارگاه، بیش از ۲۰ نفر از خانواده جامعة الزهرا (س) حضور داشتند و با اهمیت تجربه نگاری، انتخاب و بررسی سوژه‌ها، تکنیک‌های مصاحبه، تحلیل و فرآیند نویسی آشنا شدند.
 
الیاسی به مصاحبه مجازی با ۱۹ نفر از طلاب بین الملل شاخص با رعایت تنوع ملیت‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به تعداد و تنوع ملیت طلاب بین الملل جامعة الزهرا (س)، مصاحبه‌ها به صورت شفاهی انجام می‌شود و پس از بازنویسی و همسان سازی ادبیات نگارش در مجموعه آثار قرار می‌گیرد.
 
وی با بیان اینکه منتظر ثبت تجربیات ارزشمند خانواده جامعة الزهرا (س) هستیم، یادآور شد: به دلیل استقبال و درخواست برخی از مخاطبان مبنی بر کثرت تجربیات و عدم امکان تایپ در فرم‌های تعبیه شده، امکان ضبط فایل صوتی و ارسال از طریق شناسه کاربری @jz۴۰ac در پیام رسان ایتا فراهم شده است‌.
 
دبیر اجرایی گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا (س) اضافه کرد: علاقه مندان جهت ثبت تجربه می‌توانند به سامانه http://forms.jz.ac.ir/f_۱۶۲/ مراجعه کنند و یا با شناسه کاربری @jz۴۰ac در پیام رسان ایتا و شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۲۱۱۴ در ارتباط باشند.
 
الیاسی، مهلت ارسال آثار را تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ اعلام کرد و در پایان، بیان داشت: پس از دریافت همه آثار، یک جلد کتاب تجربه نگاری به صورت موضوع محور با استفاده از مجموعه تجربیات اشخاص شاخص و اثرگذار جامعة الزهرا (س) در سطح ملی و بین المللی تدوین و منتشر خواهد شد.

نظر شما