شناسهٔ خبر: 67600780 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جزئیات ثبت نام برای تشرف به زیارت اربعین

مریم شریفی

جانشین مدیریت حج و زیارت گلستان گفت : متقاضیانی که امسال قصد تشرف برای زیارت اربعین را دارند هر چه سریع‌تر در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.

صاحب‌خبر -

محمد رحیم ملاح عصر سه شنبه ۱۹ تیر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: زائران هر چه زودتر ثبت‌نام خود را نهایی کنند تا در صورت بروز مشکل در گذرنامه و دیگر موارد، بتوانند اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود : متقاضیان ضمن ثبت‌نام در سامانه می‌توانند بسته بیمه‌ای خود را به دلخواه در بسته‌های ۸۰۰ هزار ریالی، ۹۰۰ هزار ریالی و یک میلیون ریالی انتخاب کنند و با پرداخت حق بیمه، خود را تحت پوشش خدمات بیمه قرار دهند.

وی تاکید کرد: زائرانی که قصد تشرف به زیارت اربعین را دارند باید از گذرنامه معتبر استفاده کنند و تاریخ رفت و برگشت خود را نیز در سامانه سماح انتخاب و افرادی هم که با وسیله نقلیه شخصی به زیارت اربعین می‌روند باید مرزهای ورودی و خروجی خود را مشخص کنند.

جانشین مدیریت حج و زیارت گلستان گفت: متقاضیانی که امسال قصد تشرف برای زیارت اربعین را دارند هر چه سریعتر با مراجعه به سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir ثبت‌نام کنند.

ملاح اضافه کرد: دفاتر زیارتی استان گلستان همچون سنوات گذشته به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی متقاضیان زیارت اربعین هستند.

انتهای پیام

نظر شما