شناسهٔ خبر: 67600772 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

اتفاق عجیب در کمپ حجازی؛ ۵ استقلالی تمرین را تحریم کردند

نخستین جلسه تمرینی تیم فوتبال استقلال به منظور آماده‌سازی برای حضور در لیگ بیست‌وچهارم در شرایطی برگزار شد که پنج بازیکن حاضر در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان حاضر به انجام تمرین نشدند! آرمین سهرابیان، مهراد محمدی، محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی و ابوالفضل جلالی به دلیل اینکه مطالبات فصل گذشته آن‌ها پرداخت نشده است، اعلام کردند که حاضر به تمرین نیستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ نخستین جلسه تمرینی تیم فوتبال استقلال به منظور آماده‌سازی برای حضور در لیگ بیست‌وچهارم در شرایطی برگزار شد که پنج بازیکن حاضر در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان حاضر به انجام تمرین نشدند!

نخستین جلسه تمرینی تیم فوتبال استقلال به منظور آماده‌سازی برای حضور در لیگ بیست‌وچهارم در شرایطی برگزار شد که فقط ۹ بازیکن در آن حضور داشتند!

حضور ۹ بازیکن در نخستین تمرین آبی‌ها به‌ خودیِ خود عجیب بود و عجیب‌تر اینکه در کمپ حجازی، از جمع ۹ بازیکن حاضر، پنج نفر حاضر به انجام تمرین نشدند!

آرمین سهرابیان، مهراد محمدی، محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی و ابوالفضل جلالی به دلیل اینکه مطالبات فصل گذشته آنها پرداخت نشده است، اعلام کردند که حاضر به تمرین نیستند.

به طور حتم این اتفاق برای تیمی که فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده و در فصل جدید به فکر حضوری موفق در سه جام است، اتفاق خوشایندی محسوب نمی‌شود.

گفته می‌شود که مالک جدید پس از پرداخت مبلغی در حدود ۸۰ میلیارد تومان در اواخر فصل گذشته به باشگاه استقلال، دیگر پرداختی نداشته است و مدیران تازه‌وارد این تیم برای جذب بازیکن و مذاکره با بازیکنان فصل گذشته در تقلا هستند.

امروز در محل تمرین استقلال هواداران حاضر در کمپ حجازی ضمن ابراز ناراحتی از شرایط موجود، از مالک جدید باشگاه استقلال نیز انتقاد کرده و مدعی شدند که شرایط این تیم نه تنها بهتر نشده بلکه رو به وخامت گذاشته است!

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما