شناسهٔ خبر: 67600070 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

پرویز پرستویی در واکنش به اظهارات مشاور سعید جلیلی:

اگر این ۱۷ میلیون نفر به جلیلی رای میدادند، عاقل بودند؟/شک ندارم بین رای دهندگان کسانی هستند که شما با تمام تحصیلاتتان خاک ته کفششان هم نخواهید شد/به راستی که امثال شما مقصر عدم آرامش و صلح در جامعه هستید/لابد از دید شما کسانی عاقلند که وکیل پایه یک دادگستری را جلوی چشم همسر و فرزندانش با شوکر حمله کنند و مورد ضرب و شتم قرار دهند

پرویز پرستویی در واکنش به اظهارات مشاور سعید جلیلی نوشت که اگر این ۱۷ میلیون نفر به آقای سعید جلیلی رای میدادند، عاقل بودند؟ نادانی و بی عقلی ۱۷ میلیون نفر رای دهنده به آقای پزشکیان را چگونه تشخیص دادید؟

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پرویز پرستویی در واکنش به اظهارات مشاور سعید جلیلی نوشت که اگر این ۱۷ میلیون نفر به آقای سعید جلیلی رای میدادند، عاقل بودند؟ نادانی و بی عقلی ۱۷ میلیون نفر رای دهنده به آقای پزشکیان را چگونه تشخیص دادید؟ 
 
وی در این باره نوشت: 
 
مهدی جمشیدی، مشاور سعید جلیلی فرموده اند این ۱۷ میلیون نفر رای دهندگان به پزشکیان هزینه گزاف نادانی سیاسی خویش را بر بخش دیگر جامعه تحمیل کردند. فقط نادان می‌تواند به نادان دیگر رای بدهد این نوع مردم سالاری، شایسته کودک صفتان بی بهره از تعقل است...
 
آقای مهدی جمشیدی، عضو هیئت علمی فرهنگ پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه جامعه شناسی انقلاب اسلامی که فقط سه خط عنوان تحصیلات شماست
 
سوال: اگر این ۱۷ میلیون نفر به آقای سعید جلیلی رای میدادند، عاقل بودند؟ نادانی و بی عقلی ۱۷ میلیون نفر رای دهنده به آقای پزشکیان را چگونه تشخیص دادید؟ شک ندارم بین رای دهندگان کسانی هستند که شما با تمام تحصیلاتتان خاک ته کفششان هم نخواهید شد. چرا به خودتان اجازه می‌دهید به ۱۷ میلیون نفر توهین کنید؟ آیا شما با یک یک آن‌ها همکلام شدید؟
 
دربین آن‌ها پزشک، سیاستمدار، کارشناس سیاسی اقتصادی، روحانی، معلم، استاد دانشگاه، کارمند و کارگر، خانواده شهید و جانباز، دانشجو و هزاران مردم شریف دیگر وجود و حضور داشتند و تشخیص داده اند به دکتر پزشکیان رای بدهند و میلیون هانفرهم تشخیص دادند به آقای سعید جلیلی رای بدهند.
 
این حق مردم است که شرکت کنند یا نه این حق مردم است که به چه کسی رای بدهند.
 
نباید به خودتان اجازه دهید به ۱۷ میلیون نفر توهین کنید.
 
شما که در زمینه فرهنگ پژوهشی پژوهشگاه، و فرهنگ و اندیشه اسلامی و جامعه شناسی انقلاب اسلامی تحصیل کردید بهتون یاد ندادند به تصمیم و اعتقادات مردم احترام بگذارید؟
 
یا در ساعاتی که درس اخلاق و معرفت و ادب و فرهنگ می‌دادند غیبت داشتید؟
 
به راستی که امثال شما مقصر عدم آرامش و صلح و پیشرفت در جامعه هستید...
 
شما که دم از اسلام و انقلاب می‌زنید باید به انتخاب مردم احترام بگذارید نه اینکه دشنه بکشید و توهین کنید!
 
شما و امثال شما که مدعی هستید سرباز امام زمانید با این رفتارتان باعث شدیدکه مردم دست از دین و دیانت و بکشند و اسلام گریز باشند!
 
شما با این افکارتان حتی مشاور خوبی هم برای آقای جلیلی نبودید!
 
لابد از دید شما کسانی عاقلند که وکیل پایه یک دادگستری را جلوی چشم همسر و فرزندانش با شوکر حمله کردن و مورد ضرب و شتم و با مشت و لگد به جانش افتادند، چون عکس آقای پزشکیان را به شیشه اتومبیلش چسبانده بود؟
 
جا دارد که از مردم عذر خواهی کنید و آتش بیار معرکه نشوید.
 
اتاق فکری اگر دارید برای ایجاد آرامش و رفاه مردم شریف، به انتخاب مردم احترام بگذارید وگرنه دشنه تان را قلاف و نمک بر زخم نپاشید و دست از توهین به مردم رنج کشیده و ستمدیده و شریف بردارید.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما