شناسهٔ خبر: 67599389 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس هیات نظارت بر انتخابات گلستان:

رییس هیات نظارت استان گلستان: ملت ایران پیروز انتخابات ریاست جمهوری هستند

گرگان- ایرنا- رییس هیات نظارت بر انتخابات گلستان گفت: ملت ایران و همه کسانی که در انتخابات پانزدهم تیر ماه، تکلیف و وظیفه خود را به خوبی شناخته و به آن عمل کردند، پیروز بزرگ و واقعی هستند و دشمنانی که بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبیدند، مغلوب و شکست خورده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا حمیدرضا بهمنی‌نژاد عصر سه‌شنبه در دیدار با رییس ستاد انتخابات گلستان‌، ضمن قدردانی از همکاری ستاد انتخابات استان با هیات‌های نظارت اظهار کرد: در ۲ انتخابات اخیر ریاست جمهوری، با تدابیر مناسب اتخاذ شده و هماهنگی و تعامل بسیار خوب بین عوامل اجرایی و نظارتی و همچنین تدابیر دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی شاهد انتخاباتی امن، سالم، شفاف و رقابتی و بدون هرگونه حاشیه در سراسر استان بودیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیار خرسندیم از این که تدابیر و تلاش‌های همه جانبه عوامل اجرایی و نظارتی و سایر دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، موجب رضایت و خشنودی رهبر معظم انقلاب قرار گرفته که معظم له فرمودند؛ (مسوولان محترم برگزاری انتخابات با شتاب لازم و امانت کامل وظایف خود را انجام دادند.)

رییس هیات نظارت بر انتخابات گلستان با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب به رییس جمهور منتخب، افزود: شایسته است رییس جمهور منتخب با عمل به توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب، به افق‌های بلند و روشن پیش روی ملت ایران چشم دوخته و با استفاده از ظرفیت جوانان مومن و انقلابی، همکاران خود در سطوح مختلف دولت را از بین کسانی انتخاب کند که ذره‌ای انحراف از مبانی انقلاب اسلامی نداشته باشند.

به گزارش ایرنا، رییس ستاد انتخابات گلستان روز شنبه ۱۶ تیر ماه، میانگین مشارکت مردم این استان را در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۵۵.۵ درصد اعلام کرده بود.

به گفته سیدعلی مهاجر، در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری «مسعود پزشکیان» ۴۱۶ هزار و ۶۸۲ رای و «سعید جلیلی» ۲۵۹ هزار و ۳۴۸ رای از استان گلستان کسب کردند.

وی اضافه کرد: از مجموع یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۲۱۳ گلستانی واجد شرایط شرکت در انتخابات، ۷۲۵ هزار و ۹۷۹ گلستانی معادل ۵۵.۵ درصد در دور دوم پای صندوق رای آمدند.

به گفته رییس ستاد انتخابات گلستان، میانگین مشارکت مردم این استان در دور اول انتخابات ریاست جمهوری ۴۱.۶ درصد بود.

نظر شما