شناسهٔ خبر: 67599320 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه‌ آسیا‌نیوز | لینک خبر

بهترین ردیاب خودرو

معرفی ۴ مورد از پرفروش‌ترین انواع ردیاب خودرو ۱۴۰۳

در این مقاله به معرفی ردیاب مغناطیسی IR180، آهنربایی نظامی IR1500، دزدگیر ماهواره‌ای خودرو IR230 و IR59 می‌پردازیم و توضیح می‌دهیم هر جی پی اس چه قابلیت‌هایی دارد. اگر به فکر خرید جی پی اسی برای تضمین امنیت این دارایی ارزشمندتان هستید، از شما دعوت می‌کنیم، مطالعه مطلب کاربردی پیش رویتان را از دست ندهید.

صاحب‌خبر -

طبق گزارش‌های مرکز آمار ایران، هر ساله بیش از ۶۹،۰۰۰ خودرو در کشور به سرقت می‌رود. به‌همین دلیل خرید بهترین ردیاب‌ها برای خودرو امری ضروری و مهم است. با اندکی جست‌وجو در فضای اینترنت یا پرس‌وجو از کسانی که درباره لوازم جانبی خودرو اطلاعات دارند، متوجه تنوع بالایی از محصولات ردیاب می‌شوید. با وجود این تنوع گسترده از انواع و اقسام ردیاب‌های خودرو، انتخاب کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی 4 مورد از پرفروش‌ترین ردیاب‌های خودرو مانند: ردیاب مغناطیسی IR180، آهنربایی نظامی IR1500، دزدگیر ماهواره‌ای خودرو IR230 و IR59 بپردازیم و توضیح دهیم هر جی پی اس چه قابلیت‌هایی دارد. اگر به فکر خرید جی پی اسی برای تضمین امنیت این دارایی ارزشمندتان هستید، از شما دعوت می‌کنیم مطالعه مطلب کاربردی پیش رویتان را از دست ندهید.

۱- ردیاب مغناطیسی IR180؛ رتبه اول در نظرسنجی بهترین ردیاب خودرو

ردیاب مغناطیسی خودرو مدل IR180 با قابلیت شنود، یکی از کاربردی‌ترین انواع جی پی اس‌های خودرو و موتورسیکلت محسوب می‌شود. این ردیاب مناسب افرادی است که به دنبال یک دستگاه شنود در ماشین و همزمان ردیاب باکیفیت و با قیمت مناسبی هستند. در این ردیاب ۴ آهنربای قوی وجود دارد که به‌راحتی به بدنه فلزی ماشین متصل شده و حتی در شدیدترین تکان‌ها و شرایط سخت آب و هوایی از خودرو جدا نمی‌شود. ضمن اینکه اندازه کوچک و فاقد نور و صدا بودن آن، باعث می‌شود از دید همه دور بماند و سارقان نتوانند وجود آن را تشخیص دهند.
یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این ردیاب، قابلیت شنود است که صدای داخل کابین خودرو را با وضوح بسیار بالا ثبت و ضبط می‌کند. همچنین در این ردیاب دکمه SOS تماس اضطراری تعبیه شده که در مواقع موردنیاز بسیار کاربردی است. با وجود باتری قدرتمند، برای نصب این ردیاب نیازی به سیم‌کشی نیست و به‌راحتی در عرض چند دقیقه می‌توانید در جای مناسب آن را نصب کنید. با این باتری، می‌توان با هر بار شارژدهی به مدت ۱۰ تا ۲۰ روز از ردیاب استفاده کرد.

قیمت پرفروش ترین ردیاب خودرو

۲- ردیاب آهنربایی نظامی IR1500؛ جدیدترین ردیاب خودرو

یکی از پیشرفته‌ترین ردیاب‌های موجود در بازار ایران جی پی اس آهنربایی مدل IR1500 است که بدون نیاز به سیم‌کشی و با ۸ آهنربای قدرتمند به بدنه فلزی ماشین متصل می‌شود. یک باتری بسیار قدرتمند در این ردیاب تعبیه شده است که بدون نیاز به شارژ تا یک سال کار می‌کند. ردیاب آهنربایی نظامی IR1500 از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و در برابر آب، ضربه و حرارت مقاوم است.
این ردیاب قابلیت شنود دارد؛ بنابراین با استفاده از آن می‌توانید از راه دور صدای داخل ماشین را با وضوح بالا بشنوید. علاوه‌بر میکروفون باکیفیت، دکمه درخواست کمک اضطراری نیز دارد و مجموعه‌ای از آنتن‌های فوق‌پیشرفته داخلی آن، مکان‌یابی را با بیشترین پوشش ممکن انجام می‌دهند. قیمت این جی پی اس نسبت به چنین قابلیت‌ها و امکاناتی بسیار منطقی و مقرون‌به‌صرفه به نظر می‌رسد.

۳- ردیاب پیشرفته و دزدگیر ماهواره ای خودرو IR230؛ با یک تیر چند نشان بزنید!

محصول پرطرفدار دیگری که در لیست پرفروش‌ترین ردیاب‌های خودرو دیده می‌شود، جی پی اس IR230 است که یکی از بهترین مدل‌ها برای حفظ امنیت وسایل نقلیه از جمله خودروهای سبک و سنگین و حتی موتورسیکلت‌هاست. این ردیاب هم به‌عنوان جی پی اس و هم دزدگیر عمل می‌کند؛ از‌این‌رو ابزار کاملی برای تضمین امنیت انواع وسایل نقلیه است. این ردیاب پرفروش امکانات بسیاری را از جمله ردیابی آنلاین و آفلاین، ثبت مسیرهای حرکت قبلی خودرو تا ۳ سال، قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور، شنود پرقدرت صدای داخل کابین و راننده، هشدار روشن شدن و باز شدن درب خودرو، اخطار ضربه به ماشین و تصادف در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
علاوه‌بر قابلیت‌های فوق، می‌توانید با استفاده از این ردیاب محدوده جغرافیایی مشخصی تعریف کنید تا در صورت عبور خودرو از محدوده تعیین شده، پیامک هشداری برای شما ارسال شود. این قابلیت به ویژه برای والدینی که فرزندشان به تازگی گواهینامه گرفته، کاربردی است. اگر به دنبال ردیابی هستید که ویژگی‌های دزدگیر و در عین حال شنود داشته باشد، IR230 بهترین گزینه برای شماست.

۴- ردیاب IR59؛ پرفروش‌ترین و ارزان‌ترین ردیاب ماشین

آخرین مدل ردیاب‌های پرفروش، جی پی اس IR59 است که با وجود قیمت پایین، کیفیت بالایی دارد. این ردیاب برای انواع خودروهای سبک و سنگین، موتورسیکلت و اسکوترهای برقی قابل‌نصب بوده و با وجود آنتن‌های GSM و GPS داخلی فرایند ردیابی را با دقت بسیار بالایی انجام می‌دهد. اندازه کوچک این دستگاه هم باعث می‌شود که از دید همه به جز مالک خودرو دور بماند و کسی نمی‌تواند وجود آن را در ماشین تشخیص دهد.
برای نصب، جی پی اس IR59 باید با سیم‌کشی به منبع تغذیه (باتری خودرو) متصل شود و نیازی به شارژ آن نیست. مقاومت بالا در برابر ضربه، عایق بندی کامل در برابر آب، امکان اعلام هشدار در صورت سرقت خودرو، اعلام هشدار در زمان روشن شدن خودرو، امکان تعریف محدوده حرکتی مشخص، دارای سنسور خروج از محدود تعریف شده و همچنین سنسور لغزش و ضربه در مدل سفارشی از امکانات دیگر این ردیاب ارزان و کاربردی است.

معرفی بهترین ردیاب خودرو

پرفروش‌ترین ردیاب خودرو را از کجا بخریم؟

در این مقاله ۴ مدل پرفروش ردیاب خودرو را معرفی کردیم. مهم‌تر از نوع ردیاب، خرید این دستگاه از مراکز معتبری است که محصولات اورجینال را با گارانتی اصالت کالا عرضه می‌کنند. پیشنهاد ما برای خرید ردیاب‌های ذکر شده در این مقاله که همه کیفیت بسیار بالا و تضمین‌شده‌ای دارند، ایران رهیاب است. فروشگاه اینترنتی ایران رهیاب با سال‌ها سابقه درخشان به‌عنوان اولین مرکز پخش و فروش ردیاب خودرو، ردیاب شخصی و ردیاب آهنربایی در ایران فعالیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به وب‌سایت این فروشگاه مراجعه کنید.

نظر شما