شناسهٔ خبر: 67599249 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

علیپور تکذیب کرد؛ درباره مسائل مالی حرف نزدم

پرسپولیس به دنبال آخرین مهاجم باقیمانده در بازار ایران است که البته از چندی پیش مذاکرات بین طرفین استارت خورده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از ناکامی در جذب جواد آقایی‌پور و در ادامه محمدرضا آزادی، اکنون تنها مهاجم باقیمانده در بازار فوتبال ایران علی علیپور است و سرخ‌ها نمی‌خواهند این بازیکن را به سادگی از دست بدهند.

به گزارش ورزش سه، علی علیپور مهاجم اسبق پرسپولیس که سابقه ۶ فصل حضور در این تیم و بستن بازوبند کاپیتانی را نیز در کارنامه دارد، با توجه به ثبت گل‌های حساس و تاریخی خصوصا در آسیا و دربی‌ها، با اقبال خوبی از سوی هواداران برای بازگشت دوباره مواجه شد.

علیپور که هفته گذشته جلسه‌ای نیز با حسین بادامکی برگزار کرده بود، طی آن پیشنهاد رسمی این باشگاه را دریافت کرد و با توجه به شرایطی که وجود داشت، مهاجم اسبق سرخ‌ها که طی فصول اخیر در لیگ پرتغال و تیم‌های ماریتیمو و ژیل‌ویسنته کار را دنبال می‌کرد، قرار شد در فرصتی مناسب به آن پاسخ دهد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس که برای پشت سر گذاشتن تعطیلات پایان فصل به ایران بازگشته و این روزها بیشتر در شهر زادگاهش کار را دنبال می‌کند، اکنون اما با چالشی بزرگ مواجه شده است. او که قصد داشت همچنان شرایط ادامه حضورش در فوتبال خارج از ایران را دنبال کند، به واسطه پیشنهادات داخلی و احترامی که برای پرسپولیس قائل بود، در این برهه پای میز مذاکره سرخ‌ها نشست.

با این حال طی روزهای اخیر هجمه سختی متوجه وی شده و حتی گمانه‌زنی به سمتی رفته که مدعی پیشنهاد مالی بالایی از سوی وی شده‌اند.

علیپور با رد این موضوع می‌گوید: همیشه برای هواداران پرسپولیس و این باشگاه احترام قائلم. قبول دعوت مذاکره نیز به همین منظور بوده است. دوستان در باشگاه پرسپولیس شاهد هستند که کلمه‌ای درباره پیشنهاد مالی صحبت نکردم و باشگاه لطف کرد پیشنهاد خودش را اعلام کرد و قرار شده تا طی روزهای آتی پاسخ بدهم.

وی در ادامه گفت: همیشه مدیون پرسپولیس هستم و هیچ وقت هم شرطی قرار نمی‌دهم. قرار شد یک موضوعی را خارج از بحث پیشنهاد پرسپولیس و دیگر تیم‌های ایرانی دنبال کنیم و پیگیر آن هستم و قطعا در اولین فرصت پاسخ خواهم داد و هیچ مشکلی وجود ندارد.

علیپور درباره هجمه شکل گرفته نیز گفت: هوادار پرسپولیس حق دارد نگران تیم باشد. خودم هم روزهایی که نبودم به شدت پیگیر اخبار نقل و انتقالات تیم طی فصول گذشته بودم و دوست داشتم تیمی قدرتمند برای خوشحالی هواداران که خودم هم جزیی از آنها بودم شکل بگیرد. امیدوارم به زودی همه چیز مشخص شود.

258 258

نظر شما