شناسهٔ خبر: 67598952 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

دختر المپیکی ایران: کسی که طلا بخواهد قرعه برایش مهم‌نیست

مبینا نعمت زاده نماینده تکواندوی زنان ایران در المپیک پاریس گفت: برای کسی که مدال طلا می‌خواهد قرعه مسابقات مهم نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین ، مبینا نعمت‌زاده در حاشیه بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی تکواندو در خصوص شرایط آمادگی خود قبل از المپیک گفت: خداراشکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. دوازدهم ماه بعد عازم المپیک هستیم.

وی افزود: شرایط تمرینات خوب است و تا روز مسابقه به ۱۰۰ درصد آمادگی می‌رسیم. تمام تلاشم را می‌کنم که خود را بیشتر به لحاظ روانی آماده کنم‌. از افراد باتجربه‌ متعددی که مدال المپیک دارند مشورت گرفتم و به من گفتند که اگر به لحاظ روانی خود را آماده کنم فینالیست خواهم شد و بهترین مدال را می‌توانم بدست آورم.

نعمت زاده در مورد رقبای خود در المپیک گفت: روزی که قرعه مشخص شد من بایستی رنکینگ یک، دو و سه را برای کسب مدال طلا شکست دهم اما من از اول می‌گفتم قرعه برایم مهم نیست. کسی که مدال طلا می‌خواهد قرعه مهم نیست.

او در مورد هدفش در المپیک افزود: اول از همه می‌خواهم خود مبینا باشم چون اگر خود مبینا داخل زمین باشد بهترین نتیجه بدست می‌آید و همچنین می‌خواهم در زمین از بازی لذت ببرم.

وی در خصوص خواسته‌اش از مسئولان گفت: تا الان خوب حمایت کرده‌اند. امیدوارم بعد از مدال هم حمایت کنند.

وی در پایان گفت: من از خانواده‌ام مخصوصا پدرم تشکر می‌کنم که بزرگترین حامی من بودند. هیچ فشار روانی روی من نگذاشتند و خواسته‌اند همیشه بهترین خودم باشم. از مردم هم می‌خواهم دعا کنند.

نظر شما