شناسهٔ خبر: 67598871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان اعلام کرد

ضرورت تغییر رویکرد مدیران در راستای توسعه تولید

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: برای رسیدن به توسعه اقتصادی نیازمند تغییر نگرش و رفتار مدیران هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حمیدرضا محمدی فشارکی بعدظهر _ سه شنبه نوزدهم تیر_ در آئین تجلیل از پیشکسوتان صنعت و معدن که در اتاق بازرگانی کاشان برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه گذاری مهمترین اصل در تولید است.

وی افزود: یکی از مهمترین موضوعاتی که در رشد و توسعه تولید مطرح می‌شود سرمایه گذاری است که متفاوت با سرمایه داری است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: ما نیازمند یک تغییر نگرش و رفتار در بین مدیران هستیم که سرمایه گذار را مورد حمایت قرار دهد و با همدلی تولید را گسترش دهند.

محمدی فشارکی تصریح کرد: امروز سرمایه گذار ما باید این تغییر رفتار و نگرش مسئولان را درک و احساس کند زیرا عزم و اراده مدیر برای حل مسئله سرمایه گذار را دلگرم می‌کند

وی با اشاره به اینکه بین سرمایه گذار و سرمایه دار فرق است بیان کرد: سرمایه دار در این اوضاع سخت اقتصادی سرمایه خود را به میدان نمی‌آورند، لذا باید از سرمایه گذار حمایت کرد تا اصالت و پایبندی به وطن و خاک را که دغدغه مندی اشتغال آفرینی را در وی ایجاد می‌کند تجلیل شده و مورد همدلی و حمایت قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۶۰۰ بنگاه تولیدی نیمه تولید در استان داشتیم که میانگین اشتغال ۸۰۰۰ هزار نفر را به چرخه اقتصاد باز می‌گرداند.

محمدی فشارکی تصریح کرد: با تمام تلاش‌های بوجود آمده هنوز ۸۰ درصد بنگاههای اقتصادی ما دولتی است که این مهم سبب می‌شود اقتصاد ما با مشکل رو به رو باشد، در صورتی که اقتصاد مقاومتی مطرح می‌شود و در کنار آن دستورالعمل‌هایی آمده که برای تولید کننده دست و پا گیر است که امید است مدیران دستگاه‌ها با تغییر رویکرد خود این مشکل را مرتفع کنند.

نظر شما