شناسهٔ خبر: 67598408 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اردوی تدارکاتی برای جوانان والیبال

جوانان والیبال، برای هماهنگی با شرایط آب و هوایی سورابایای اندونزی، میزبان قهرمانی زیر سال20 آسیا، دیروز در بابلسر تمرینات را از سر گرفتند؛ اردویی برای تمرین و محک در بازی‌های تدارکاتی.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،  بهبود‌نیا، قلیچ‌نیازی، کوک‌جیلی، آریاخواه، حسینی، نریمانی، طباطبایی، سعادتی، دولتی، مهدیان، آل‌جلیل، عشقی‌نور، سقیلی، مهرابی، محمودی‌نژاد و سقلی 16 اردونشینی هستند که در بابلسر تا شنبه تمرین بدنسازی و تاکتیک انجام می‌دهند و در 5 مسابقه تدارکاتی محک جدی می‌خورند تا 12 مسافر اندونزی مشخص شود.

غلامرضا مؤمنی مقدم سرمربی تیم جوانان زیر 20 سال، برای شبیه‌سازی بابلسر را برای اردوی آخر انتخاب کرد: «ما به خاطر شبیه‌سازی شرایط آب و هوایی سورابایا میزبان قهرمانی آسیا، آخرین اردو را در بابلسر برپا کردیم؛ شهری با 65 درجه رطوبت و گرمای 40 درجه. درست است این شرایط کار را برای بچه‌ها سخت می‌کند اما با تمرین و بازی در این شرایط کارشان در سورابایا راحت‌تر می‌شود.

تیم با اقامت در دانشگاه مازندران، از دیروز تمرین را شروع کرده است. این دو روز رس بچه‌ها کشیده شده است.» سرمربی تیم جوانان دیروز شاگردانش را تمرین داد و از امروز بعدازظهر بازی‌های تدارکاتی دارند: «بچه‌ها دیروز صبح بدنسازی و تمرین تکنیک دریافت و سرویس انجام دادند و از امروز هم بعدازظهرها بازی تدارکاتی به ترتیب با تیم‌های منتخب بابلسر و آمل دارند. فردا استراحت است. تیم پنجشنبه با تیم ارتش بازی دارد و برای عصر جمعه هم به بابل می‌رویم برای بازی با تیم بابل. آخرین بازی تدارکاتی شنبه با تیم گرگان است.

ما یکشنبه بعد از صبحانه به تهران برمی‌گردیم و بازیکنان بعدازظهر تمرین سبک دارند و بامداد دوشنبه هم به اندونزی پرواز می‌کنیم. در واقع ما چند روز زودتر به اندونزی می‌رویم تا تیم 3 بازی دوستانه هم با تیم جوانان اندونزی و دو تیم باشگاهی انجام دهد. البته تیم کره هم درخواست بازی تدارکاتی داده که قبول نکردم چرا که دور بعد احتمالاً ما به کره می‌خوریم.»

این روزها تنها دغدغه مؤمنی‌مقدم تفاوت تفکر او با شاگردانش است: «ترکیب تیم جدید است و با تفکرات من فاصله دارد. هرچند کم‌کم به سیستم من نزدیک شده‌اند اما هنوز این فاصله هست. قهرمانی آسیا برای ما ارزشی ندارد، چرا که سهمیه جهانی را داریم و درواقع حکم یک تدارکاتی جدی برای قهرمانی جهان است. با این حال بهترین نتیجه را می‌خواهیم. هدف ما انتخاب بازیکنان برای تیم ملی است.»

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما