شناسهٔ خبر: 67598098 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی ۷۲ واحد صنفی به تعزیرات قزوین معرفی ۷۲ واحد صنفی به تعزیرات قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از معرفی ۷۲ واحد صنفی متخلف در حوزه گرانفروشی به تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

جمشید خدایاری مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بازرسی در ۲۰۵ واحد صنفی در حوزه عرضه کالا‌های اساسی توانستند با مداخله به موقع از تخلفات صنفی جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: ۲۸ واحد نانوایی، ۱۵ واحد خواروبار فروشی، هشت واحد عرضه گوشت مرغ، یک واحد قصابی، ۱۵ واحد میوه فروشی و پنج واحد لبنیات در این بازدید‌ها به علت گران فروشی و در برخی موارد عدم درج قیمت و تداخل صنفی شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به تعزیرات معرفی شدند.

خدایاری به حضور شبانه روزی بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بازار اشاره کرد و گفت: هشت بازرسی در قابل دو تیم گشت و بازرسی صبح و عصر برای سرکشی از صنوف به بازار اعزام می‌شود که در این میان از ظرفیت تعزیرات و بسیج اصناف نیز استفاده می‌شود.

به گفته این مسئول، در این بازرسی‌ها همچنین ۱۴ عدد قوطی ۵۰۰ گرمی حاوی مواد مصرفی برای قنادی به شکل قاچاق نیز کشف و ضبط شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی بر واحد‌های صنفی در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

نظر شما