شناسهٔ خبر: 67598029 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

راه اندازی پویش به عشق حسین (ع) در اصفهان راه اندازی پویش به عشق حسین (ع) در اصفهان

به عشق حسین (ع) برای حمایت نیکوکاران از ایتام و محسنین زیر ۱۸ سال تحت پوشش کمیته امداد تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به آمار فرزندان تحت حمایت این نهاد، گفت: در حال حاضر حامیان خیراندیش به صورت مادی و معنوی از بیش از ۳۲ هزار فرزند یتیم و نیازمند حمایت می‌کنند.

علی اخلاقی با تاکید براینکه تعدادی از این حامیان ساکن خارج از کشور هستند که کمک‌های خود را به ایتام و محسنین اهدا می‌کنند، افزود: پویش "به عشق حسین (ع) " فرصتی است تا همگی از صنعت گران و توانمندان تا عموم مردم خیراندیش، به تاسی از سیره این امام والامقام و ائمه اطهار (ع)، دست فرزندان یتیم و نیازمند را گرفته و برای تعالی آینده ایشان قدمی هر چندکوچک برداریم.

وی با تشریح امکان واریز مستقیم کمک‌های اهدایی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین، گفت: خیران می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد با ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ و یا ورود به پایگاه اینترنتی Ekram.emdad.ir به جمع حامیان ایتام و محسنین بپیوندند و کمک‌های نقدی را مستقیما به حساب فرزندان معنوی خود واریز کنند.

نظر شما