شناسهٔ خبر: 67597859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون فرماندار تهران خبر داد:

تحقق ۱۰۰ درصدی اشتغال در کلانشهر تهران

تهران بزرگ - ایرنا - معاون فرماندار تهران بر لزوم تسریع در پرداخت وام‌های اشتغال‌زایی تاکید کرد و گفت: براساس اقدامات و برنامه‌های اجرایی ۱۰۰ درصد اشتغال در کلانشهر تهران محقق شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از فرمانداری تهران، رضا زارعی روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تهران همچنین بر پایش اشتغال‌آفرینی و طرح‌های برخوردار از تسهیلات اشتغالزایی در پایتخت اشاره کرد و افزود: باید در راستای اجرای این طرح‌ها پیگیری‌های جدی وجود داشته باشد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری تهران اتخاذ تدابیر مناسب و تمهیدات برای تسریع در ورود اطلاعات در سامانه رصد اشتغال، معرفی طرح‌های مشاغل خانگی و بررسی پرداخت تسهیلات به طرح‌های مشاغل شهرستان تهران را مورد توجه قرار داد.

وی در ادامه به نکاتی چون محقق شدن ۱۰۰ درصدی موضوع اشتغال در تهران اشاره کرد و بر تداوم بیش از آن تاکید و اجرای آنرا بسیار حائز اهمیت دانست.

زارعی لزوم توجه به شهرک‌های صنعتی در اطراف شهرستان تهران و همچنین توجه به موضوع اشتغال توسط دستگاه‌های متولی را از دیگر موضوعات مهم دانست و گفت: اجرایی شدن این امر به عنوان یک از موضوعات مهم به شمار می‌رود.

وی در ادامه بر لزوم تسریع در اعطای وام های اشتغالزایی توسط بانک‌ها از طریق دستگاههای مربوطه به ویژه بسیج سازندگی و کمیته امداد تاکید کرد.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری تهران یادآور شد: موضوع اشتغال برای دولت سیزدهم بسیار مهم و مورد توجه بوده، بدون شک این امر مهم اجتماعی در دولت آینده نیز در دستور کار قرار خواهد داشت.

نظر شما