شناسهٔ خبر: 67597822 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

استخدام سرمربی سابق استقلال برای بازگشت به اوج

سرمربی اسبق تیم استقلال در آستانه همکاری با فدراسیون فوتبال کویت قرار دارد.

صاحب‌خبر -

وینفرد شفر سرمربی پیشین استقلال و تیم‌های ملی کامرون، جاماییکا و تایلند در آستانه همکاری با فدراسیون فوتبال کویت قرار دارد.

شفر با تیم ملی کامرون قهرمان آفریقا شد، با تایلند به نایب قهرمانی جنوب شرق آسیا رسید و با جاماییکا نیز قهرمانی جام کاراییب و نایب قهرمانی جام طلایی کونکاکاف را به دست آورد.

این مربی آلمانی در سطح باشگاهی علاوه بر قهرمانی جام حذفی ایران با استقلال، با الاهلی قهرمانی لیگ امارات، با العین قهرمانی جام رئیس دولت، جام اتصالات و سوپر جام امارات را نیز کسب کرده است.

شفر با توجه به همین سوابق و تجربیات، حالا در آستانه همکاری با فدراسیون فوتبال کویت جهت بالابردن سطح فوتبال در این کشور قرار دارد.

بر اساس صحبت‌های انجام شده بین دو طرف، شفر برنامه‌ای با ۳۰ سرفصل را برای توسعه کل فوتبال کویت از جمله حمایت و همکاری برای توسعه و پیشرفت آکادمی‌های فوتبال، رشد فوتبال در مدارس تحصیلی و مدارس فوتبال، بالارفتن سطح فوتبالی باشگاه‌ها در رده‌های سنی مختلف و همین طور تیم‌های ملی از پایه تا تیم اول به همراه یک استراتژی بلند مدت برای تقویت و افزایش روابط بین المللی و تبادل دانش و رشد بیشتر جامعه فوتبال کویت را ارائه کرده است.

فوتبال کویت در سال‌های گذشته، جزو تیم‌های برتر آسیا بود و به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال این کشور قصد دارد در رویکرد جدید خود دوباره به سطح اول آسیا بازگردد.

بیشتر بخوانید: وینفرد شفر: رونالدو  شجاعت نشان داد +عکس

نظر شما