شناسهٔ خبر: 67597664 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

طی بیانیه ای به مناسبت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری؛

مجمع روحانیون مبارز: با پایان رقابت‌های انتخاباتی فصل نوینی از همدلی و همکاری میان همه اقشار مختلف و جریانات سیاسی و دستگاه‌ها و نهادهای مختلف آغاز شود/ اگر کشور به یکدست‌سازی گرفتار نشده بود، بی تردید انتخاباتی با مشارکت بسیار بیش از 50 درصد برگزار می‌شد

مجمع روحانیون مبارز طی بیانیه ای به مناسبت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و با اشاره به پیروزی مسعود پزشکیان تاکید کرد: ما با تبریک این پیروزی به مقام معظم رهبری و به رئیس جمهور منتخب و به ملٌت عظیم الشّأن ایران از خداوند برای عالی ترین مقام کشور پس از رهبری در انجام وظائف خطیر اجرائی و رفع مشکلات و تنگناهای ملک و ملّت توفیقات روز افزون مسئلت داریم و امیدواریم با پایان رقابت‌های انتخاباتی فصل نوینی از رفاقت، همدلی و همکاری صمیمانه میان همه اقشار مختلف و جریانات سیاسی و دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای پیشرفت و تعالی روز افزون کشور آغاز شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ بیانیه مجمع روحانیون مبارز به مناسبت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در پی می آید:

بسم الله الرّحمٰن الرّحیم 

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران با مشارکت تقریباً نیمی از واجدان شرائط رأی برگزار شد.

بی تردید اگر تنگناهای طاقت سوز اقتصادی نبود، اگر نخبگان کشور و اهالی فرهنگ و فرهیختگان کشور گرفتار تنگ نظری های تحمیلی بر این عرصه نبودند اگر کنشگری سیاسی در انحصار اقلیتی فارغ از خواست اکثریت نبود، اگر دینداری و دین باوری و تفسیر دین را گروهی در انحصار خود نمی دیدند و دیگرانی که جز آنان می اندیشند و عمل میکنند را آماج انواع تهمت ها نمی کردند و در یک کلمه اگر کشور به شیوه حکمرانی خسارت بار یک دست سازی گرفتار نشده بود، بی تردید در سایه جمهوری اسلامی انتخاباتی با مشارکت بسیار بیش از پنجاه در صد برگزار می شد.  

با این همه اما با تدبیر عالی نظام، نام دیر آشنای جناب آقای دکتر پزشکیان در فهرست نامزدهای ریاست جمهوری قرار گرفت و سبب شد تا بارقه امید را در دل میلیون ها مردمی ایجاد کند که یا با صندوق رأی قًهر کرده بودند و یا با تردید به آن می اندیشیدند.

هرچند حضور جناب آقای پزشکیان در کنار پنج نامزد از اردوگاه اصولگرایان بر تردیدها دامن می زد ولی اقشار وسیعی از جامعه که خواهان تغییر و تحول بودند بویژه شخصیّت ها و چهره های سرشناس و نخبگان دانشگاهی و حوزوی و احزاب  و گروههای سیاسی و. . . با توکل برخدا و در عرصه ای نابرابر در مقابل حریفان و اردوگاه رقیبان به حمایت از نامزد مورد قبول خود برخاستند و سر انجام با عنایت خداوند و همت بیش از شانزده میلیون از رأی دهنگان جناب آقای دکتر پزشکیان را به پیروزی رساندند .

ما با تبریک این پیروزی به مقام معظم رهبری و به رئیس جمهور منتخب و به ملٌت عظیم الشّأن ایران از خداوند برای عالی ترین مقام کشور پس از رهبری در انجام وظائف خطیر اجرائی و رفع مشکلات و تنگناهای ملک و ملّت توفیقات روز افزون مسئلت داریم و امیدواریم  با پایان رقابت‌های انتخاباتی فصل نوینی از رفاقت، همدلی و همکاری صمیمانه میان همه اقشار مختلف و جریانات سیاسی و دستگاه‌ها و نهادهای مختلف  برای پیشرفت و تعالی روز افزون کشور آغاز شود.       

مجمع روحانیون مبارز

۱۴۰۳/۴/۱۷

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما