شناسهٔ خبر: 67597380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر

رونمایی اثر عصر عاشورای هنرمند کبودراهنگی

خبرگزاری صدا و سیما

در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کبودراهنگ، از اثر قلم کاری عصر عاشورای هنرمند کبودراهنگی آقای حاصلی پرده برداری و به حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) هدیه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ امام جمعه کبودراهنگ در این نشست گفت: شهرستان کبودراهنگ در عفاف و حجاب نمونه کشوری است.

حجت الاسلام باقری در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اینکه در ایام محرم و صفر در همه ادارات برنامه زیارت عاشورا و نماز ظهر عاشورا در همه مساجد شهر‌ها و روستا‌ها برگزار خواهد شد، افزود: همه مسئولان در کنار مردم در مراسم شرکت کنند و در برگزاری مراسم شبانه حقوق همسایگان رعایت شود.

او همچنین به برگزاری برنامه‌های متنوع و مناسبتی عفاف و حجاب در شهرستان اشاره کرد و گفت: دهه اول محرم به عنوان دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری شده است.

فرماندارکبودراهنگ هم گفت: برنامه‌های مناسبتی در اعیاد و شهادت‌ها در سطح شهرستان برگزار می‌شود که همتراز کشور است.

مسلم غلامی افزود: مهمترین اصل تبیین وقایع عاشوراست که در این ایام بیشتر باید به آن پرداخت و مسئولان ادارات باید برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر پیش قدم باشند و در فضای مجازی تولید محتوا کنند.

خانم جعفری، مسئول بسیج جامعه بانوان شهرستان کبودراهنگ هم برگزاری محافل ادبی و فرهنگی در حوزه‌ها و پایگاه ها، مسابقات کتابخوانی، برپایی نمایشگاه ریحانه و موکب حیا و عفاف زینبی و اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده را از جمله برنامه‌های هفته عفاف و حجاب برشمرد.

نظر شما