شناسهٔ خبر: 67596683 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نوجوانان از عاشورا می‌خوانند

هم‌زمان با ایام محرم و عزاداری برای سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله (ع)، نهمین دوره از پویش کتابخوانی کتاب‌شارژ کار خود را آغاز کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هم‌زمان با ایام محرم و عزاداری برای سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله (ع)، نهمین دوره از پویش کتابخوانی کتاب‌شارژ با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه و انتشارات جمکران، کار خود را آغاز کرده است.


«روز حسین، نخستین گفتنی‌های عاشورا برای تو» اثری از نویسنده نام‌آشنای عرصه تربیت و خانواده، غلامرضا حیدری ابهری است. نویسنده در این کتاب نوجوانانی را که درباره واقعه عاشورا سوالاتی دارند، مخاطب خود قرار داده و با زبانی روان و شیوا پاسخگوی سوالات این قشر است. در این اثر تمامی اتفاقات مهم قبل، حین و بعد حادثه عاشورا زیر ذره‌بین رفته است و نوجوان پاسخ بسیاری از شبهات و اشکالات خود را می‌یابد.


تصویرگری‌های استاد عبدالحمید قدیریان که از جمله برجسته‌ترین اساتید نقاشی در ایران است، باعث شده تا بر جذابیت و تاثیر کتاب افزوده شود.


نوجوانان با خواندن این کتاب هم تاریخ کربلا را به شکل منسجم و با ذکر تمام جزئیات مهم یاد می‌گیرند و هم از اهداف امام حسین برای انجام این حرکت آگاه می‌شوند و نیز چرایی بسیاری از اتفاقات و موضوعات مرتبط با این ماجرا را می‌آموزند.


علاقه‌مندان برای شرکت در سومین دوره از پویش کتاب‌شارژ و تهیه کتاب عدد ۹ را به سامانه پیامکی ۹۰۰۰۹۸۲۵ ارسال کرده یا به کتابفروشی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما