شناسهٔ خبر: 67596571 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

اعزام 1300 مبلغ اصفهانی در ماه محرم به سراسر کشور

صاحب‌خبر -

شفقنا- رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان گفت: 1300 مبلغ برادر و خواهر برای تبلیغ در ایام ماه محرم از اصفهان به سراسر کشور اعزام شده اند.

به گزارش شفقنا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان در گفت و گویی با اشاره به این که مبلغان دینی سربازان خط مقدم جهاد تبیین هستند، اظهار داشت: اهمیت جهاد تبیین در طول تاریخ مشخص است؛ تبیین حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) برای قیام عاشورا که باعث شده نام و یاد امام حسین(ع) تا به امروز زنده بماند و تداوم این راه وظیفه همه ما می باشد.

وی یکی از مهم ترین عرصه های تبلیغ امروز را جهاد تبیین و امیدآفرینی بیان کرد و گفت: برای آمادگی هر چه بیشتر مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های تبلیغی در ایام ماه محرم، سلسله جلسات آموزشی محرم با عنوان مدرسه عاشورا برای آنها برنامه ریزی و برگزار شد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: اعزام ها به صورت اعزام فردی و گروهی در دو سطح عمومی و تخصصی به سراسر کشور انجام شده و مبلغان در مکان‌های تبلیغی خود مستقر شده و به مدت 12 روز فعالیت‌های تبلیغی خواهند داشت.

احمدیان گفت: نیازسنجی تبلیغی تدوین شده کمک می کند تا فرایند تبلیغ در مناطق مختلف بر اساس ظرفیت محل تبلیغ و تخصص و توان گروه های تبلیغی و مبلغان انجام شود تا بهترین بازدهیو اثرگذاری را برای مخاطبان داشته باشد. امیدوارم همه تلاش های محبان و مبلغان اهل بیت علیهم السلام مورد قبول درگاه احدیث قرار گیرد.

نظر شما