شناسهٔ خبر: 67591758 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد

اعزام ۱۳۰۰ مبلغ اصفهانی در ماه محرم به سراسر کشور

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان گفت: ۱۳۰۰ مبلغ برادر و خواهر برای تبلیغ در ایام ماه محرم از اصفهان به سراسر کشور اعزام شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام عبدالرسول احمدیان با اشاره به اینکه مبلغان دینی سربازان خط مقدم جهاد تبیین هستند، اظهار کرد: اهمیت جهاد تبیین در طول تاریخ مشخص است؛ تبیین حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) برای قیام عاشورا باعث شد نام و یاد امام حسین (ع) تا امروز زنده بماند و تداوم این راه وظیفه همه ما است.

وی یکی از مهم‌ترین عرصه‌های تبلیغ امروز را جهاد تبیین و امیدآفرینی بیان کرد و افزود: برای آمادگی هرچه بیشتر مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های تبلیغی در ایام محرم، سلسله جلسات آموزشی محرم با عنوان مدرسه عاشورا برای آن‌ها برنامه‌ریزی و برگزار شد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه ۱۳۰۰ مبلغ برادر و خواهر برای تبلیغ در ایام محرم از اصفهان به سراسر کشور اعزام شده‌اند، گفت: اعزام‌ها به‌صورت فردی و گروهی در دو سطح عمومی و تخصصی به سراسر کشور انجام می‌شود و مبلغان در مکان‌های تبلیغی خود مستقر می‌شوند و به مدت ۱۲ روز فعالیت‌های تبلیغی خواهند داشت.

حجت‌الاسلام احمدیان گفت: نیازسنجی تبلیغی تدوین شده کمک می‌کند تا فرایند تبلیغ در مناطق مختلف بر اساس ظرفیت محل تبلیغ و تخصص و توان گروه‌های تبلیغی و مبلغان انجام شود تا بهترین بازدهی و اثرگذاری را برای مخاطبان داشته باشد. امیدوارم همه تلاش‌های محبان و مبلغان اهل بیت (ع) مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد.

نظر شما