شناسهٔ خبر: 67596040 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بیست و سومین نمایشگاه دام و طیور ۳۰ تیر ماه برگزار می‌شود

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته (ایران پلکس ۱۴۰۳) از ۳۰ تیر تا دوم مرداد ماه با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مجید موافق قدیری رئیس شورای سیاستگذاری نمایشگاه در نشستی با خبرنگاران ضمن بیان خبر فوق افزود: این نمایشگاه به منظور معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌ها، نهادها و سازمان‌های داخلی و انتقال دانش، فناوری و تجربیات و آشنایی با شرکت‌های موفق خارجی در عرصه دام و طیور و فرآورده‌های لبنی و همچنین فراهم‌سازی زمینه‌های جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که برپایی این نمایشگاه در دو بخش عمومی و تخصصی است، ادامه داد: علاوه بر ۴۰۰ شرکت داخلی که در این نمایشگاه حضور می‌یابند، نمایندگی‌هایی از شرکت‌های معتبر فعال در ایران از ۱۴ کشور از جمله آلمان، روسیه، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، دانمارک، فرانسه، هلند، کره جنوبی و آسیای میانه در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

موافق قدیری با اشاره به شعار اصلی نمایشگاه مبنی بر «خوراک دام محور توسعه پایدار» افزود: اسامی روزهای نمایشگاه هم «تکنولوژی و فناوری‌های نوین، صادرات و توسعه پایدار، امنیت غذایی و برنامه هفتم توسعه و رونق تولید و اشتغالزایی» انتخاب شد که برای هر روز برپایی سمینارهای تخصصی با حضور فعالان بخش و یکی از معاونان وزارت جهادکشاورزی تدارک دیده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی؛ زمان بازدید بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور ۸ صبح الی ۱۵ عصر تعیین شده است.

انتهای پیام

نظر شما