شناسهٔ خبر: 67595837 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول مجمع جهانی شیرخوارگان حضرت علی اصغر (ع) در خراسان جنوبی :

همایش شیرخوارگان حسینی در ۲۰۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار می شود

بیرجند-مسئول مجمع جهانی شیرخوارگان حضرت علی اصغر (ع) در خراسان جنوبی گفت:همایش شیرخوارگان حسینی با کمک خیران جمعه ۲۲ تیرماه در ۲۰۰ نقطه شهری و روستایی خراسان جنوبی نیز برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسن مالکی صبح سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: همایش جهانی شیرخوارگان حسینی جمعه ۲۲ تیرماه همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مسئول مجمع جهانی شیرخوارگان حضرت علی اصغر (ع) خراسان جنوبی گفت: این همایش همزمان در ۸ هزار و ۵۰۰ نقطه ایران و ۴۵ کشور جهان همزمان با اولین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود.

مالکی با اشاره به اینکه همایش شیرخوارگان حسینی با کمک خیران جمعه ۲۲ تیرماه در ۲۰۰ نقطه شهری و روستایی خراسان جنوبی نیز برگزار می‌شود، گفت: در بیرجند برنامه محوری این همایش ساعت ۸:۳۰ صبح در حسنیه جماران با حضور مادران و کودکان حسینی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از بانوان از بعد ماه مبارک رمضان با نیت‌های پاک و صادق خود در کارگاه‌ها دوخت لباس ویژه این همایش را داشته اند، بیان کرد: وسیله رفت و برگشت با اتوبوس‌های شهرداری از میدان آزادی به سمت میدان طالقانی، میدان ابوذر، خیابان پاسداران و حسینیه جماران فراهم است.

مسئول مجمع جهانی شیرخوارگان حضرت علی اصغر (ع) گفت: این مراسم با همکاری بسیاری از نهادها همچون نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، شهرداری و… برگزارمی شود.

مالکی ادامه داد: شهادت حضرت علی اصغر (ع) سند مظلومیت سید الشهدا (ع) است چرا که مظلومانه خون او را بر زمین ریختند به گونه‌ای که عواطف همه مردم با اندیشه‌های مختلف را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

نظر شما