شناسهٔ خبر: 67595698 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرپرست صندوق بازنشستگی استان زنجان:

3 بازنشسته نمونه زنجانی معرفی و تجلیل شدند

سرپرست صندوق بازنشستگی استان زنجان گفت: به مناسبت روز بازنشستگان؛ 3 بازنشسته نمونه زنجانی معرفی و تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ سالار محمدی امروز سه شنبه نوزدهم تیر- ماه در جریان تجلیل از بازنشستگان نمونه استان زنجان با اشاره به اینکه تکریم از بازنشستگان یکی از برنامه‌های حمایتی از این قشر پرافتخار جامعه است که همه ساله به مناسبت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان در سایر کشور برگزار می‌شود افزود: امسال به دلیل تقارن با اربعین شهدای خدمت در این هفته گرامی داشته شد.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در زنجان فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و عام‌المنفعه، علمی، ایثار و فداکاری، تحقیق و پژوهش تندرستی و سلامتی و فرهنگ و هنر را از محورهای و شاخص‌های اصلی انتخاب بازنشستگان نمونه عنوان کرد و گفت: این افراد همواره به عنوان سرمایه‌ها و پشتوانه معنوی و اجرایی الگو و نمونه نسل‌های حال و آینده خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان اقدامات ارزنده‌ای در زمان خدمت درخشان خود انجام داده‌اند، افزود: این افراد در دوران بازنشستگی نیز همچنان افتخار می‌آفرینند.

محمدی با تأکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در تکریم بازنشستگان افزود: در همین راستا خواسته ما از دستگاه‌های اجرایی این است که توجه و حساسیت بیشتری به این موضوع وجود داشته باشد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان با اشاره به اینکه صندوق بازنشستگی نیز تا حد امکان در تلاش برای ارائه خدمات بهتر به بازنشستگان است، اضافه کرد: البته یکی از اولویت‌های صندوق در این زمینه ایجاد حس آرامش، خودباوری، دوری از تنش‌ها و حواشی سیاسی یا اجتماعی، سلامت، افزایش احساس کرامت در خانواده و اجتماع، حقوق کافی و بهبود کیفیت زندگی و امید به زندگی از جمله وظایف و کارکردهای نظام بیمه و بازنشستگی است.

در این مراسم فرهاد مرادی بازنشسته دانشگاه فرهنگیان استان زنجان نخبه و نمونه استانی در محور فعالیت‌های علوم آموزش و پژوهش، تقی شیخ بوجی در محور ایثار و فداکاری و خانم فاطمه محرمی در حوزه ورزش و تندرستی سه برگزیده نخبه و نمونه استانی بودند که از آنان تقدیر شد.

نظر شما