شناسهٔ خبر: 67595665 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس هیات فوتبال یزد:

مدارس فوتبال یزد از مربیان دارای مدرک برای آموزش استفاده کنند

یزد- ایرنا- رییس هیات فوتبال یزد گفت: مدارس فوتبال برای آموزش در طول سال به خصوص در تابستان باید از مربیان دارای مدرک معتبر مربیگری استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، "سید حسن حسینی" روز سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات مدارس فوتبال افزود: مربیانی که نسبت به آموزش نونهالان و نوجوانان در مدارس فوتبال همکاری دارند باید بر اساس مقررات حتما دارای مدرک معتبر باشند.

وی بر ضرورت استفاده از مربیان دارای مدرک با دانش و تجربه کافی در امر آموزش در مدارس فوتبال تاکید کرد و ادامه داد: مربیان دارای گواهینامه معتبر مربیگری رکن اصلی رسیدن به اهداف آموزش و تربیت فوتبالیست برای آینده هستند.

وی به اهمیت حرکت دقیق در مسیر قانون و داشتن نظم و انضباط در مدارس فوتبال تاکید کرد و گفت: دست اندرکاران مدارس باید همواره به تعهدات اولیه خود پایبند باشند که بدون عنایت به آن هیچگاه به اهداف عالیه در فوتبال نمی‌رسیم.

مدارس فوتبال یزد از مربیان دارای مدرک برای آموزش استفاده کنند

حسینی همچنین به داشتن پیوست فرهنگی و توجه خاص به مسائل تربیتی توسط مسئولان مدارس فوتبال در کنار موارد فنی و ورزشی با توجه به سن مخاطبان تاکید و گفت: نباید هدف مدارس فوتبال فقط آموزش صرف باشد و در کنار آن توجه به امور فرهنگی ضروری است.

وی گفت: اگر مدارس فوتبال به قراردادها و تعهدات اولیه خود در ابتدای شروع کار مدارس پایبند و دقیق آن را رعایت کنند شاهد موفقیت و توسعه رشته در شهرستان خواهیم بود و همه باید برای اعتلای این آن تلاش کنیم.

حدود ۴۰ مدرسه فوتبال و فوتسال در یزد فعالیت دارد.

نظر شما