شناسهٔ خبر: 67595344 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

در بازدید سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر از کانون های آگهی و تبلیغاتی شهرستان مطرح شد؛

دریافت شناسنامه یکتا با ثبت نام در سامانه جدید الکترونیکی

محمد نوران سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر به همراه صفری معاون فرهنگی و هنری اداره از 4 کانون آگهی و تبلیغاتی فعال شهرستان بازدید و بر ضرورت دریافت شناسنامه یکتا با ثبت نام در سامانه جدید الکترونیکی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر؛ محمد نوران در این بازدیدها از نزدیک با فعالیت، شیوه تبلیغات و گستره کار کانون های آگهی و تبلیغاتی نقش رویا به مدیرمسئولی مرتضی خسروی، سه نما به مدیر مسئولی فاطمه بنار، ایران نو به مدیر مسئولی کاظم امیری و زیتون سبز به مدیر مسئولی رضا امیری آشنا شد و در جریان روند فعالیت ها، مشکلات و مسائل پیش روی آنها قرار گرفت.

وی ارزیابی و بازدید از مراکز فرهنگی هنری و رسیدگی به وضعیت فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی را از اولویت های اداره برشمرد و با توجه به وظایف ذاتی این اداره در حمایت و پشتیبانی از مراکز فرهنگی و هنری در چارچوب قانون و افزایش رضایتمندی آنان، بر کیفیت بخشی و بهبود و توسعه فعالیت های تبلیغاتی تأکید کرد.

محمد نوران در ادامه در خصوص ثبت نام کانون های آگهی و تبلیغاتی فعال در سامانه جدید الکترونیکی به منظور دریافت شناسنامه یکتا اشاره کرد و از مدیر مسئولان این کانون ها خواست تا همکاری لازم را در این زمینه بعمل آورند.

در پایان هریک از مدیرمسئولان به ارائه گزارشی از روند فعالیت های خود پرداختند و در خصوص مسائل و مشکلات حوزه های تبلیغاتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نظر شما