شناسهٔ خبر: 67594298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم خبر داد؛

برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی قم

قم - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم از برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه فرهنگی ویژه تابستان در کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی توکلیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با اشاره فصل تابستان و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های فرهنگی از برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه فرهنگی ویژه تابستان در کتابخانه های عمومی استان خبر داد و گفت: یکی از ماموریت‌های مهم کتابخانه‌های عمومی، نقش کتابخانه‌ها در پر کردن اوقات فراغت است. در همین راستا، با تلاش کتابداران و همراهی اهالی فرهنگ و هنر، بیش از ۷۰۰ عنوان کارگاه آموزشی در کتابخانه های عمومی استان برگزار خواهد شد.

توکلیان تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده توسط کتابداران تلاش شده تا این دوره های آموزشی متناسب با علاقه و نیاز مردم منطقه طراحی شود.

وی عنوان کرد: کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی متنوعی نظیر نجوم، حافظ خوانی، گویندگی، طراحی سایت، نقالی، بورس، رباتیک، خوشنویسی، نویسندگی، عکاسی طراحی شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم ادامه داد: علاوه بر این دوره‌های آموزشی ویژه تابستان، کتابخانه‌های عمومی با برگزاری رویدادها و فعالیت‌های فرهنگی نظیر رونمایی و جشن امضای کتاب، نقد کتاب، نشست کتابخوان، روز بازی، نمایشنامه خوانی، محافل ادبی و قرآنی و … میزبان شهروندان فرهنگ دوست استان خواهند بود.

نظر شما