شناسهٔ خبر: 67594189 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بهترین مرکز آر تی ام اس تهران

صاحب‌خبر -
بهترین مرکز آر تی ام اس تهران
خبرگزاری آریا- امروزه دیگر پس از اتفاق افتادن سکته مغزی افراد نباید نگران خانه نشین شدن خود و از کار افتاده‌شدن بمانند. در عصر حاضر بهترین شیوه در درمان سکته مغزی که راه حلی دائمی برای همه گروه‌ها شناخته شده است؛ استفاده از دستگاه آر تی ام اس بدون عوارض و خطر تهدید کننده‌ خاصی است. در ادامه این مقاله تصمیم گرفتیم تا شما عزیزان را با یکی از بهترین مرکز آر تی ام اس تهران ارائه‌دهنده خدمات توانبخشی سکته مغزی، بلع درمانی در منزل، گفتار درمانی در منزل، کاردرمانی در منزل، فیزیوتراپی در منزل و غیره است، آشنا سازیم. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مرکز تخصصی تا پایان مقاله همراه ما بمانید‌. در ادامه مقاله شما عزیزان را با بهترین مرکز آر تی ام اس تهران آشنا خواهیم نمود.

روشی موثر و نوین در حوزه درمان سکته مغزی؛ آر تی ام اس

لازم دانستیم پیش از آشنایی شما عزیزان با بهترین مرکز آر تی ام اس تهران، اندکی بیشتر شما عزیزان را با دستگاه آر تی ام اس و این روش و متد جدید درمانی آشنا سازیم. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه بمانید. در سال‌های اخیر روش‌های بسیار مختلفی برای توانبخشی یا همان بازتوانی سکته مغزی طراحی گشته‌اند که در میان آن‌ها استفاده از دستگاه آر تی ام اس به دلیل سرعت بالا و نتیجه عالی، بهترین گزینه شناخته شده و محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

البته از آنجایی که بسایری از افراد اطلاعات چندان زیادی در خصوص این دستگاه و بهترین مرکز آر تی ام اس تهران ندارند؛ بایستی برای شناسایی این روش درمانی آگاهی آن‌ها نسبت به این روش افزایش پیدا کند و کلیه تردیدهای آن‌ها در خصوص عوارض، عدم گرفتن نتیجه از این روش درمان از بین رود.

به عبارت دیگر در خصوص معرفی این دستگاه بایستی اینگونه بیان نماییم که پزشکان متخصص نوعی سیم پیچ‌های مخصوص که سبب به وجود آمدن میدان مغناطیسی می‌گردند را به مغز متصل کرده و به کمک این تجهیزات بخش‌های خاص درگیر شده مغز در نتیجه سکته مغزی تحت درمان قرار می‌گیرند. به دلیل عدم خطر و عدم به وجود آمدن عوارض خاص، بهترین روش برای توانبخشی سکته مغزی استفاده از دستگاه آر تی ام اس در بهترین مرکز آر تی ام اس تهران است. در ادامه بهترین مرکز جهت انجام این کار را به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود.

معرفی کلینیک تبسم

یکی از بزرگ‌ترین و بهترین مرکز آر تی ام اس تهران را بایستی کلینیک تبسم با کادر پزشکی کاملا خبره و تخصصی در زمینه‌های مختلفی نظیر مغز و اعصاب، تغذیه و غیره با سابقه کاری بالای مجموعه برای توانبخشی سکته مغزی دانست. برای بهره‌مندی از خدمات متنوع این مجموعه نظیر بلع درمانی در منزل، گفتار درمانی در منزل، توانبخشی سکته مغزی، فیزیوتراپی و کار‌درمانی در منزل کافیست به این مرکز مراجعه نموده و یا از طریق وب‌سایت آن نسبت به پذیرش، دریافت اطلاعات بیشتر یا رزرو وقت مراجعه نمایید.

اتفاقاتی که در روش درمانی آر تی ام اس برای بیماران سکته مغزی رخ می‌دهد!

اگر این سوال هم برای شما عزیزان به وجود آمده است که در راستای هر جلسه درمانی به کمک دستگاه آر تی ام اس در بهترین مرکز آر تی ام اس تهران چه اتفاقاتی به وقوع می‌پیوندند؛ بایستی بگوییم که نوعی پالس‌های مغناطیسی به مغز بیماران منتقل می‌گردد که تاثیر بسیار عجیبی بر روی بهبود وضعیت بیماران می‌گذارند. به عبارت دیگر متناسب با نیاز بیماران، پالس‌ها بر روی نیمکره آن سمت از مغز بیماران که آسیب دیده است؛ اثر می‌گذارد و نتایج درمانی امیدوار کننده‌ای را رقم می‌زند.

در کلینیک تبسم بخش‌های متعدد دیگری در زمینه گفتار درمانی در منزل، بلع درمانی در منزل، کار درمانی در منزل و فیزیوتراپی در منزل برای کمک به رفع آسیب‌های به وجود آمده در جریان سکته مغزی وجود دارند. برای بهره‌مندی از خدمات بهترین مرکز آر تی ام اس تهران کافیست همین حالا با این مجموعه در تماس باشید.

آیا از دستگاه آر تی ام اس تنها در درمان سکته مغزی کمک گرفته می‌شود؟

درست است که بهترین گزینه درمانی برای درمان قطعی سکته مغزی، استفاده از دستگاه آر تی ام اس است. اما با این حال از دستگاه آر تی ام اس تنها در درمان سکته مغزی کمک گرفته نمی‌شود! بلکه از این دستگاه برای رفع مشکلات دیگری همچون انواع افسردگی‌ها، اضطراب‌ها، درمان ام اس، میگرن، فلج صورت، رفع افسردگی، درمان صرع، پارکینسون، انواع اختلالات خواب، توهمات شنیداری، اسکیزوفرنی عدم درمان شده با دارو، ترک اعتیاد و غیره کمک گرفته می‌شود.

با این حال در بهترین مرکز آر تی ام اس تهران، تنها عملیات توانبخشی سکته مغزی و دیگر بخش‌ها و معضلات نظیر بلع درمانی در منزل، گفتار درمانی در منزل، کار درمانی در منزل، فیزیوتراپی در منزل و غیره انجام می‌گیرند. برای بهره‌مندی از خدمات درمانی کلینیک تبسم کافیست با شماره‌های تماس این مجموعه که در وب‌سایت درج شده‌اند؛ در تماس باشید.

چرا کلینیک تبسم را به عنوان بهترین مرکز آر تی ام اس تهران برگزینیم؟

زیرا مرکزی کاملا قدیمی و تخصصی متشکل از پرسنل کاملا کاربلد و حرفه‌ای در درمان مشکلات مغز و اعصاب با سال‌ها سابقه کاری در این حوزه است. از طرفی در این مرکز توانبخشی سکته مغزی علاوه بر وجود بهترین نمونه از دستگاه آرتی ام اس در درمان سکته مغزی خدمات متنوع دیگری نظیر بلع درمانی در منزل برای رفع مشکلات ناشی از عدم بلع و گوارش صحیح غذا، گفتار درمانی در منزل برای رفع مشکل از دست دادن تکلم یا طریقه صحیح صحبت کردن، کار درمانی برای رفع ناتوانی و به دست آوردن تعادل و فیزیوتراپی برای بهبود و تقویت عضلات بسته به نیاز بیماران به آن‌ها ارائه می‌گردد.

هم‌چنین به کمک بهترین مرکز آر تی ام اس تهران دیگر نیازی به نگرانی از جهت بالا بودن هزینه‌های درمانی یا عدم بردن هر جلسه بیمار با خود به کلینیک نخواهید بود؛ زیرا در این مرکز خدمات با نازل‌ترین قیمت و در منزل بیمار به آن‌ها ارائه می‌گردند. در نتیجه با این همه قابلیت‌های استثنایی متنوع که در بهترین مرکز آر تی ام اس تهران وجود دارد؛ پیشنهاد می‌کنیم در صورت تمایل به بهره‌مندی از خدمات این مجموعه همین حالا نسبت به کسب اطلاعات بیشتر، دریافت وقت و غیره اقدام نمایید.

ممنون که تا پایان مقاله معرفی بهترین مرکز آر تی ام اس تهران همراه ما بودید.

نظر شما