شناسهٔ خبر: 67593728 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران:

تامین سوخت تراکتورداران و بهره‌برداران بخش کشاورزی دهلران در حال پیگیری است

ایلام- ایرنا- معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه تامین سوخت مورد نیاز تراکتورداران و بهره‌برداران بخش کشاورزی از مطالبات جدی کشاورزان این شهرستان است، گفت: این مطالبه کشاورزان دهلرانی در حال پیگیری از طریق مسئولان مربوطه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، "نعمت الله حاتمی" روز سه شنبه در نشست تأمین سوخت تراکتورداران و کشاورزان شهرستان دهلران، اظهار کرد: این شهرستان قطب کشاورزی استان به شمار می‌رود و تأمین سوخت تراکتورداران و کشاورزان نقش مهمی در راستای ارتقای سطح تولیدات کشاورزی این منطقه دارد.

وی به پیگیری‌های نماینده مردم حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات تامین سوخت تراکتورداران اشاره کرد و گفت: لازم است که متولیان مربوطه، به این موضوع به عنوان رفع موانع تولید در بخش کشاورزی توجه کنند چرا که این امر به دغدغه تراکتورداران و کشاورزان تبدیل شده است.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران با اشاره به گستره اراضی کشاورزی شهرستان و تعداد تراکتورداران دهلران، افزود: تسریع در رفع این مشکل،در راستای تحقق نقش مردم در جهش تولید بسیار تاثیرگذار است.

حاتمی تاکید کرد: لازم است که سهمیه سوخت شهرستان دهلران از طریق جهاد کشاورزی استان و با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با توجه به سطح اراضی کشاورزی و تعداد تراکتورداران این شهرستان افزایش یابد.

به گزارش ایرنا، این نشست با حضور مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی استان، معاون بهبود تولیدات گیاهی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و نماینده کشاورزان دهلرانی برگزار شد.

دهلران بیش از ۱۶ هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی دارد.

۱۶۰۰ دستگاه تراکتور در شهرستان مرزی دهلران با بیش از ۱۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی وجود دارد.

نظر شما