شناسهٔ خبر: 67593435 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سینماپرس | لینک خبر

با حکم «معاون فرهنگی کانون»؛

«فروهر معدنی» رییس ستاد محرم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد

سینماپرس: معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در احکامی جداگانه اعضای کارگروه ستاد اربعین را معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سینماپرس، فرهاد فلاح در حکمی فروهر معدنی را به عنوان رییس ستاد محرم و اربعین و روح‌الله عباسی‌نژاد مدیر دفتر مرکزی حراست را به عنوان دبیر اجرایی ستاد محرم و اربعین کانون پرورش فکری منصوب کرد.

فلاح همچنین محمدرضا کریمی صارمی معاون تولید، امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع، سمیه سادات ابراهیمی مدیرکل حوزه مدیرعامل روابط عمومی و امور بین‌الملل، سعیده عزیزیان مدیرکل آموزش و پژوهش، مجتبی حاذق مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری، لیلا شویدی مسئول تماشاخانه‌های سیار معاونت تولید، و حسنیه بیضا کارشناس نظارت بر امور فرهنگی مراکز فرهنگی و هنری کانون را به عنوان «اعضای کارگروه ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» منصوب کرد.

او در این احکام به شایستگی و تجربه‌های ارزشمند این افراد اشاره و نوشته است: توجه به ارزش‌ها و مفاهیم والای اربعین به عنوان یک جریان هویت‌ساز فرهنگی در کنار شناخت و ترویج سیره تربیتی امام حسین(ع) از اهداف ستاد محرم و اربعین است که یکی از دستاوردهای آن مودت و نزدیک شدن قلب نسل‌های آینده جهان اسلام می‌باشد.

معاون فرهنگی کانون در پایان این احکام اظهار امیدواری کرده است امید است با عنایت خداوند منان زیر سایه حضرت مهدی(عج) با همفکری و همدلی مدیران کل محترم استان‌ها در راستای توسعه و تعمیق محرم و اربعین حسینی در بین کودکان و نوجوانان موفق و موید باشید.

نظر شما