شناسهٔ خبر: 67593157 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

فراخوان شناسایی شرکت‌های فعال در حوزه ارائه خدمات به زائران اربعین

شرکت‌های فعال در حوزه ارائه خدمات به زائران اربعین می توانند از طریق آدرس اینترنتی http://arbaeen.ito.gov.ir نسبت به ثبت درخواست خود مبنی بر ارایه خدمات اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین  سازمان فناوری اطلاعات ایران با هدف افزایش سطح کیفیت، سرعت و سهولت در ارائه خدمات به زائران، و به منظور حمایت و پیگیری رفع چالش‌های پیش روی شرکت‌هایی که آماده ارائه خدمات در بستر فضای مجازی به زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در راه‌پیمایی اربعین هستند، این فراخوان را منتشر و از علاقمندان و واجدان شرایط همکاری، دعوت به همراهی کرده است.

بر این اساس شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که در سراسر کشور در محورهای مربوطه فعال هستند، می‌توانند برای ثبت‌نام در این فراخوان و تکمیل فرم‌ مخصوص به نشانی http://arbaeen.ito.gov.ir مراجعه کنند.

طبق اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، مهلت ثبت‌نام بر روی این سایت تا روز یکشنبه 31 تیر ماه سال جاری بوده و  از جمله محورهای فعالیت شرکت‌ها می‌توان به ارتباطی، درمانی و بهداشتی، حمل و نقل و لجستیک، پذیرایی، گمشدگان، موقعیت یابی و مسیریابی، انتقال پول و پرداخت یاری، اقامتی و اسکان، خدمات ویژه به موکب‌داران، فرهنگی، اطلاع‌رسانی و سایر خدمات ابتکاری اشاره کرد.

نظر شما