شناسهٔ خبر: 67592817 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی:

مسعود پزشکیان معتقد به حلقه مقاومت است/ نامه او به سید حسن نصرالله مایه خرسندی بود

تهران- ایرنا- دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: پیام قدردانی «مسعود پزشکیان» از تبریک سید حسن نصرالله نشان داد که وی قائل به حلقه مقاومت است. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «حبیب الله بوربور» دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی و رئیس اصولگریان خانه احزاب کشور در جلسه این تَشکُل سیاسی، با اشاره به پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: یکی از علل اصلی رأی‌آوری او سخنان امیدوار کننده اصلاحات در زمینه‌های مهار تورم و رفاه مردم، رفع مسدودیت‌ها فضای مجازی و بازبینی در سیاست خارجی و رفع تحریم‌ها بود.

وی با بیان اینکه از هم گُسستگی میان اصولگرایان به انتخابات مجلس در ماه‌های اخیر برمی‌گردد، اضافه کرد: عدم قرارگیری نامزدهای تأیید شده مجلس شورای اسلامی در لیست شورای ائتلاف باعث به وجود آمدن نارضایتی بیش از ۳ هزار خانواده در میان اصولگرایان شد.

بوربور، بازسازی جبهه انقلاب را از اولویت‌های اصولگرایان در مقطع فعلی دانست و بر اجماع، وحدت و کاستن خصومت‌های داخلی میان اصولگرایان تأکید کرد.

وی تاکید کرد: تخریب، کِشمکِش و مجادله فقط دست انقلابیون و بزرگان را در مقابل دشمنان بیگانه باز و آنها را در دید مردم منفور می‌کند.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در حال حاضر تمامی احزاب سیاسی باید بستر مناسب را برای کار و همکاری با پزشکیان مهیا کنیم. نامه او به سید حسن نصرالله نشان داد که رئیس جمهور منتخب کشورمان قائل به حلقه مقاومت است از این رو مایه خرسندی بود. همچنین وظیفه کسانی که دغدغه انقلاب و نظام را دارند، این است که زمینه فضای آرامش برای رشد کشور را هموار کنند.

نظر شما