شناسهٔ خبر: 67592771 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون آماتوری ورزش کارگری | لینک خبر

سومین جلسه هیأت‌ رئیسه فدراسیون ورزش کارگری برگزار شد | فدراسیون آماتوری ورزش کارگری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

صاحب‌خبر -
سومین جلسه هیأت‌ رئیسه فدراسیون ورزش کارگری با حضور معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری - سومین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون با حضور محمد چکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جواد رمضی رییس فدراسیون، احمد اسناوندی کارشناس خبره فدراسیون و مدیر کل امور ورزشی، علی کاظمی دبیر فدراسیون، امید جواندل سرپرست نایب رییسی، مهدوی بازرس فدراسیون، مهری نماینده هیأت‌های استانی، رستگارپور خزانه‌دار فدراسیون، دکتر خدایاری و دکتر زاهدمحمدی دیگر اعضای هیأت رئیسه برگزار شد.

ابتدا این جلسه علی کاظمی دبیر فدراسیون عملکرد سه ماهه بخش‌ها و کمیته‌های مختلف فدراسیون ورزش کارگری را برای اعضای هیأت رییسه تشریح کرد.

سپس آقای ابراهیم فرجی‌پور در مورد اولین صعود تیم ملی بانوان کارگر کشور به قله آرارات ترکیه توضیحاتی را ارائه داد.

 همچنین علی کردی رییس انجمن وزنه‌برداری درباره حضور تیم ملی وزنه‌برداری کارگران مردان در بازی‌های بریکس کازان روسیه گزارش تکمیلی را برای اعضا تشریح کرد.

در ادامه جلسه جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری در خصوص اعزام کاروان ایران به بازی‌های جهانی شرکت‌ها در ایتالیا، حتی با کارشکنی‌های کشور میزبان مطالب مهمی را بازگو کرد.

سپس مهندس جوادیان مدیر روابط بین‌الملل فدراسیون در مورد اعزام‌های برون مرزی تیم‌های ورزشی کارگران کشور در سال‌های گذشته و امسال توضیحاتی را داد و نهایتاً در مورد اعزام‌های پیش‌رو تیم‌ها به مسابقات آتی بحث و بررسی صورت گرفت.

در پایان این جلسه نیز دکتر چکشیان در مورد مسائل مختلف ورزش کارگری کشور برای حاضرین صحبت‌های را انجام داد و احکام اعضای هیأت رئیسه فدراسیون ورزش کارگری را به آنها اهدا کرد.

بر همین اساس معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این جلسه اظهار داشت: از وقتی که آقای رمضی مجدداً ریاست فدراسیون ورزش کارگری را عهده‌دار شد، این مجموعه به صورت محسوسی سیر صعودی به خود گرفت و مشکلات نسبت به گذشته مرتفع و حل شده است.

قق

نظر شما