شناسهٔ خبر: 67592271 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کمک ۲۸۰ میلیارد ریالی یک خیّر در امر آبرسانی به روستاهای بابل + فیلم کمک ۲۸۰ میلیارد ریالی یک خیّر در امر آبرسانی به روستاهای بابل + فیلم

۱۰ مخزن آب در ۱۰ روستای کم‌برخوردار بابل به ارزش ۲۸۰ میلیارد ریال توسط یک خیّر نیک اندیش احداث خواهد شد.

صاحب‌خبر -

برارزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران با بیان اینکه بنیاد خیرین آبرسان در سال ۱۴۰۱ در استان تشکیل شد که از زمان شکل گیری در جای جای این استان در حال خدمت رسانی هستیم، گفت: در همین راستا یک خیر نیک‌اندیشی تصمیم گرفت ۱۰ مخزن آب در ۱۰ روستای بابل احداث کند که پس از برگزاری جلسه به ریاست فرماندار شهرستان و نماینده این خیّر خیراندیش هر ۱۰ روستای هدف مشخص شد.

او افزود: اعتبار مورد نیاز جهت اجرا و تکمیل این ۱۰ مخزن آب بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان است که به واسطه همدلی ایجاد شده بین مجمع خیرین، شرکت آب و فاضلاب به زودی شاهد افتتاح این ۱۰ مخزن در روستا‌های هدف خواهیم بود.

برارزاده در خصوص زمانبندی این پروژه، گفت: زمان آغاز و تکمیل این پروژه در تفاهم نامه، ۱۸ ماه تعیین گردیده است که امیدواریم ظرف ۱۰ روز آینده این تفاهم نامه به مرحله امضا برسد تا هرچه سریعتر شاهد اجرای این پروژه خیرخواهانه باشیم.

 

<div id="video-display-embed-code_19541688"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8774142/19541688?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما