شناسهٔ خبر: 67592242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲ هزار و ۳۹ کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی آسفالت شد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: روکش آسفالت و نگهداری راه‌های استان به طول ۲ هزار و ۳۹ کیلومتر در دولت سیزدهم انجام شده‌ است.

صاحب‌خبر -

اسدالله جلال‌زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع ۱۷ هزار و ۸۰۰ کیلومتر از راه‌های استان تاکنون بالغ بر ۲۰ هزار کیلومتر آسفالت شده‌ است.

وی از اجرای خط‌کشی پنج هزار و ۷۰۰ کیلومتر از راه‌های استان در دولت سیزدهم خبرداد و گفت: عملیات اجرایی شیار لرزاننده - رامبل به طول ۲۱۹ کیلومت و اجرای روشنایی راه‌ها به طول ۲۰ کیلومتر انجام شده‌ است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به ۱۱ نقطه مصوب رفع شده در استان در طول دولت سیزدهم، اظهار کرد: همچنین ۲۷ نقطه غیرمصوب طی سه سال دولت سیزدهم رفع شد و اکنون هم رفع سه نقطه در دست اقدام است.

جلال‌زاده زاده با بیان اینکه اجرای عملیات نصب گارد ریل و همزمان بالی شکل کردن و نصب حفاظ به طول ۷۵ کیلومتر در دولت سیزدهم انجام شده است، بیان کرد: همچنین طراحی، ساخت، جانمایی و نصب تابلو به متراژ ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع انجام شده‌است.

وی از ساخت راه‌های روستایی به طول ۱۸۴ کیلومتر در طول دولت سیزدهم خبرداد و گفت: تعداد مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان ۳۷ مورد، پلیس راه ۱۰ مورد و راهدارخانه‌ها ۳۳ مورد است.

جلال‌زاده با بیان اینکه سه نمازخانه بین راهی اکنون در استان در دست ساخت است، بیان کرد: طی دولت سیزدهم چهار مجتمع‌خدماتی رفاهی، ۲ ساختمان پلیس راه و سه راهدارخانه بین راهی احداث شده‌ است.

نظر شما